Páni, to je hodně emotivní!
melodii bych tam nedávala, připomínalo by mi to písničky skupiny Holky. Ale jako básnička to mluví od srdce. T*
Dojem: výkřik (opravdu jen nenávistný???? moc bych tomu nevěřil). Kžadý se potřebuje občas vykřičet.
Formálně: možná jako protestsong, na báseň moc jednoduché rýmy, klopýtají (hřích -být, zmiz - číst)
jo ten film znam taky.......
mno a uprimne moc nemusim tyhlety vykriko-versovanky....ale nekoh oto bavi nekomu se to i libi tak proc ne
Klidne by se ta basnicka dala pouzit jako text pisne...???
Jednoducha a krasna.
Proc ne! Tak to abych ted vymyslela este melodii??? chi, chi, chi.
pro Danny: Joooooooooooooo, to kbybych vedela? Vzdycky mam potize s upravou del. Pise mi to od prostredka, pak to nejde presunout, ba se to kopiruje a tak dale.....Fakt to sama nevim. S wordem jsem nikdy takove problemy nemela, tak nevim, proc tady jo......
Ano souhlasím každý by si měl stát za svým dílkem, nikdo není dokonalý..a pokaždé se najde někdo komu se tvá dílka nebudou líbit, ale vydrž.Jestliže tě někdo kope do zadku, pamatuj si, že jsi vpředu.
Dílko pěkné melodické ;o)*t
Líbí. Co říct víc? Zasloužíš si ocenění. Jednoduchost mi vůbec nevadí. Naopak.
dobrá báseň
ty rýmy sednou.
jen nechápu proč je na konci tolik volného místa
tip
Možná, že jsi tam ty vykřičníky mohla nechat, určitě se tam hodily, a nedávej na některé autory, kteří ti radí s úpravami, je to tvoje báseň a o tvých citech. Kdybys měla na každého dát, musela bys nakonec vše předělat, nebo smazat!!! Hlavně si dej pozor na sleeping beauty, ráda si šťourne, mě třeba kritizovala za interpunkci a když jsem se pak podívala na její díla, našla jsem tam i hrubky. Báseň se mi líbí.
To je fakt, holka. Je to Moje basen o Mojich citech, kritiku respektuji a rada si prectu, ale taky nemusim dat na vsecky rady, ze? Tak ja tam ty vykricniky zase dam zpatky!!!!!!!!
Roztomile jednoduché...a přesto vyplouvá na povrch hloubka myšlenek a city...líbí se mi to...zpracování už méně, ale v jednoduchosti je krása, že ?....řekl bych, že je to spíš takový Tvůj průměr ! ...m.
Nevim, ale kdyz jsem plna zlosti a nekoho nenavidim a navic chci, aby vypadl, tak se to zrejme bez kriku a vycitek neobejde!
No, ale davam na tvou radu a vykricniky teda mazu, ju? Joooo, vsecko se v klidu resit neda.....
10 důvodů, proč tě nenávidím:
pro Kazzie. Tak ted musim neco napravit. Ja to tam dopsala, az po te, co se sepukku ozvala, ze tam neni diakritika. Me totiz nenapadlo, ze by to nekomu vadilo a ani me nenapadlo, ze nikoho nenapadlo, ze vim, ze tam nemam diakritiku a ze mam zrejme nejaky duvod. Takze je toto nedorozumeni doufam vyreseno jednou pro vzdy.
Pěkný. Zdravím do VB a dávám Tip.
Vždycky mě mrzelo, že neumím hrát na klavír... sednout si k němu a vytřískat do kláves všechno, co ve mně je, či bylo...a všeho špatného se tak zbavit...očistit se...a začít (znovu) volně dýchat…
No...a teď si tady čtu znovu (a znovu) tu Tvoji báseň...a slyším Beethovenovu devátou...a Čajkovského klavírní B mol dohromady...a říkám si, to není možný...ta holka to dokázala bez klavíru...a je to přesně to, co jsem si vždycky představoval…!
Je v tom obrovská síla...je to protržená přehradní hráz...blesky křižující obloha...na moři bouře...či ohlušující start rakety - do (nového) vesmíru...plného naděje... nového zítřejšího rána, ozářeného sluncem a mírného vánku na křídlech ptačího zpěvu...a tlukot srdce v novém rytmu… a všude tolik, tolik naděje…
Prostě nádhera...
TIP...a děkuji!