Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChci to hned!
14. 04. 2004
5
0
3492
Autor
Blackcurrent
Chce se mi svlekat, chce se mi hrat. Chci te mit v sobe, chci v tobe tat!
Ty vis, co mam rada, jen delej, co chces. Ja jsem tvoje cihla a ty jsi ma zed.
Uz vem si me celou, tak vem si me hned! Ja jsem tvoje plice a ty jsi muj dech.
Ted ztracis se ve me, ja potichu rvu! Jsme jako to more za vetrnych dnu!
|
Ale já nechci:-)), jinak společenská nepřijatelnost je v mým případě +, takže += Tip*
Nejřív teda dojmy. Vzrušivá, přímočará, nic nepředstírá, jde rovnou na věc. Zaujalo mne, že si dala čtenáři vybrat. Hlasuji pro cihlu a zeď, patří podle mne k sobě víc než tráva (kráva) a keř.
Dojem hodně kazí chybějící diakritika. :(((((((.
Formálně:
ruší mne včelka (zbytečná zdrobnělina, nehodí se do stylu)
Jsme jako to more. Zkus si to řáct nahlas, mně tam přebývá zázmeno. Bez něj mi to sedí rytmicky líp.
Celkově: *t za otevřenost výpovědi. :)))
Nejřív teda dojmy. Vzrušivá, přímočará, nic nepředstírá, jde rovnou na věc. Zaujalo mne, že si dala čtenáři vybrat. Hlasuji pro cihlu a zeď, patří podle mne k sobě víc než tráva (kráva) a keř.
Dojem hodně kazí chybějící diakritika. :(((((((.
Formálně:
ruší mne včelka (zbytečná zdrobnělina, nehodí se do stylu)
Jsme jako to more. Zkus si to řáct nahlas, podle mne tam přebývá to "to". Bez něj mi to rytmicky sedí líp.
Celkově: *t za otevřenost výpovědi. :)))
Blackcurrent
23. 04. 2004
divka mokra morem coz:)
no na tipa to neni.......ale nijak nepohorsuje ani neurazi.....jo pozdravuj v te VB:)
Ja se musim priznat taky k jednomu omylu. Cetla jsem " vrata". Od Travy trosku vzdalene, no co se da delat. Hlavne ze jsem to zvladla v poho.
Myslim, ze mas ale lepsi veci.
Souhlasím s tebou Blackcurrent, řekla jsi to výstižně a jasně. Každý máme jiný vkus a líbí se nám každému něco jiného.Ahoj
Už se budu u těchto kritik asi opakovat.
Jednoduše napsané....výstižné....citové....= pěkné :))
Blackcurrent
14. 04. 2004Blackcurrent
14. 04. 2004
Já jsem taky původně četl "kráva" a to mě natolik rozhodilo, že teď už to nemůžu brát vážně ... promiň mi. Ale čistě subjektivně mohu říci, že literárně to je slabší, avšak ta touha v tom je. ;o)