Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCibolavá
Výběr: dapler
19. 04. 2004
10
0
6590
Autor
angelik
V jalubí
tvého já
mramorová
pradlenka pálí.
Jako okovaná
těžkne, padá,
v oku chmýří -
vzlétne,
dech pod sukénkou
tají.
Plachetky na vodě
plujou, plujou
a ryby dole
opentlí je hubičkama
zelenavou stuhou,
aby věděla,
že zábal na nohy
je hotový
a ty můžeš chodit
po trnité trávě
bos
a sám.
Jsem jedna z
pradlen
našich chodidel.
Až duše si
prošlapem,
nezhoří.
Navždy_Tvůj
18. 05. 2004
joj, no ty mi ale děláte radost takhle mě rozpitvávat a ještě k tomu pod mým "dílem" a ještě k tomu veřejně...!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
ach jo, sidsid, asi tě brzy kopnu do*iť*iť...:)
nepíše se to neshoří?... vždycky tam máš tu tělesnost.. proto jsem o ní taky psal ve svojí poslední básni... je přítomná, ale je to jediný téma, to se mi nelíbí, myslím, že toho můžeš říct víc.. i když báseň je hezká
někdy je tam tělesnost, někdy erotika, nebaví mě psát všeobecné věci, o kterých nepřemýšlím jen proto, abych nebyla stále monotónní...je to stejně vesměs jedna jediná sbírka, která má společné téma - lásku, milování, erotiku...blablabla...a tak:) takže proto.. a díky:)
já vim.. nemluvím o nějakých abstraktech, ale že tvoje témata jsou erotika-tělesnost-to je fajn, toho se drž, jen si myslím, že někdy to postrádá něco víc víc, což je jen otázka času...
víc víc co? čeho?
držet se budu vždycky jen toho, co bude pro mě v tom období podstatné a intenzivní. Až budu mít zase sebevražedné sklony, napíšu něco o tom, jak to tu nedávám a ani zvládat nechci, až udělám maturu a půjdu to zapít, tak napíšu něco jako anakreonskou poezii a až nebudu cítit nic, tak přestanu psát...
tak jo...:)
do zpráv by to nebylo ončo, slečno Tončo:))) Hňusňákovsky..? Ale fuj, takhle dáma nemluví:)) No a ohledně toho, co si budou ostatní myslet...ale no tak, nebudeme si hrát, jakože to snad není pravda, že ne?:))))
aramis... tak trochu:)) potvora to je, divný vlasy nemá, křivé nohy má, nešilhá, protivná je a zpívat umí:)))
(angeliku ty si moc naděje nedělej, jistě sis všimla, že oprava tvého "já" a tcých kvalit je uzpůsobena.. "ano-ne". tzn.... aby byli spokojení všichni, je to taký kompromis.. jedno popřu, druhé ne, další jo, další ne.. atd atd:))))
hehe, todle mě baví:)))))
teď to uvedeme na pravou míru:((
angelik není potvora, opakuji,není!, vlasy má pěkné (i když, uznej, já mám lepší), nohy má moc hubené a šilhat? Ne, nešilhá:) protivnáje jen někdy a zpívat... no, to nechám bez komentáře:)
Doufám, aramisi, že tě potěšil angelikuv, nejen psychologický, rozbor:)))
sidi: aha :o) takze:
1, vlasy ma skoro tak skvele ako samotna Sidonia Dokonala :o) 2, nohy tenucke (...a obidve su tenucke? a su vobec dve?:o))...) 3, chvalabohu neskuli (nesilha, pozn. prekladatela)
4, obcas je protivna (=> inak vacsinou je mila) a
5, o jej spevackych schopnostiach neviem nic, len to, ze spieva bud uplne vrazedne dobre, alebo uplne vrazedne, lebo inak by si to tu nespominala...
...takze takto sme ju rozborom v piatich bodoch rozborili a teraz budem zrejme osol aj ja... :o))
tý jo to sou seky:)))
Seš Pražanda, hehe:))))
----no, to bylo málo ke kritikám..
-----k dílku.. v Jalubí?:))) Né, sranda... je to moc pěkný, některý části víc než víc, třeba ta, kterou vypsal Noe a synáček.
Další povedený kousek
*t
AŤ pátrám v palici sebevíc... kruci, já vůbec nevím CO JE TO JALUBÍ!!:-))
Jeheheman... Jalubí je obec, vesnička, spíš pár domků kolem cesty.
Ale angelik asi TOHLE Jalubí nemyslela:)))
angelik tady ještě stále je a nebude vysvětlovat pojem jalubí:)) ale bavte se klidně dál:)
angelik sám neví:))
angelíčku, slibovaná kritička, jo, broučku??:)))
seš potvora jako vrata, máš divný vlasy, křivé nohy, šilháš a celkově si nejprotivnější člověk na světě. Taky není nic horšího, než tě slyšet zpívat. Tak. A basta fidli. Ty víš, za co to je.(ale je to lepší než tě jen ta poslat někam.. víc mě to "uspokojí"...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ty osle!!!!! kdybys mi to poslala aspoň do zpráv!!:) ne, ty to prostě hnusňákovsky švihneš sem a teď si ještě všickni budou myslet, že je to pravda a či čo:)...pifpaf
a angelik ví:)***
Jste zrejme Prazak, protoze tomuto moc nerozumim..
Je to trosku jiné nárecí..
U nás v Rakovníku se mluvi jinak..Precte si moja díla
Plachetky na vodě
plujou, plujou
a ryby dole
opentlí je hubičkama
Andílku, krásná je...tip:-)
Zamračený_mnich
19. 04. 2004
Znalkyně: ouha...teď nechápu já vás. ne, Pražák nejsem.
Crae: děkuju ti za to tady všechno moc:)
Zamr_mn: mě se nezdá o ničom. Ale díky
Znalkyně je trošku mimo, zdá se.:-) A já si tady u tebe objednávám zase nějakou erotiku v poezii, joooo?????:-))
„a ty můžeš chodit
po trnité trávě
bos
a sám…“
Tak tahle je moc krásná celá...
TIP...a díky!