Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMé srdce je koberec2
26. 04. 2004
8
0
5339
Autor
romi
Mé srdce je koberec
jenž hledá vysavač
s nepříliš vysokou savostí
Ten starý savec měl pravidelné tendence
vysávat
do úplně....
....úplného vycucnutí
A taky mi luxoval esemesky
Chceš,abych se rozzlobila?!Tak mi sáhni na mobila...Nedělej to ale rači ty můj drahý vysavači!Nebo navždy vypnu proud,vyhodím tě,du se zout!!!
Minim_Sladkyj
16. 06. 2004Rezavej_řetěz
24. 05. 2004
ondrech: Já jsem na komentáři sleeping beauty neshledala ani náznak toho, že by se jí to líbilo :o))) Ale děkuju, potěšils.
lepší bude se na něj vybodnout, než kvůli tomu ničit telefon...
to bych udělal já:))
Dobrá metafora. Nebo metonymie? Asi metafora. Fakt pěkný ***- P.S. - četl jsem si první kritiku a ... klobouk dolů - sleeping beauty se něco líbilo. nevím,, jak znáš písmácký poměry (ale podle počtu kritik asi dobře), ale sleeping beauty se jen tak něco nelíbí.
ulita & drfaust: Mám jeden telefon s anténou a jeden bez antény.....tak co mám teda dělat? :o)))
Mám si o něj rozflákat oba? :o)))
mobil je kuskom tabu v akomkolvek partnerskom usporiadani :)
to by ma nasralo !!!
tip
:-)
žiarlivosť je nemoc
ako každá iná
a tvoje srdce ako vírus
ho nakazila
žiarlivosť je odporná
špehujúca komorná
až žalúdok ti dvíha
na tvoj koberec si líha
pred každým vysavačom
si v istote
keď svoj koberec
uchováš v čistote..............................tatran t*
sleep: A na co jsi nakonec přišla? :-))))
park: Jednoho dne v parku, našla jsem tam marku, ležela.....a bla bla :-))) Ty jsi na to přišel....Eurotel mi pije krev víc než kdejakej wampire a vysává nervy kvalitněji než Lux značky Eta...
Mnich: Jako já mu mám za to všechno ještě luxovat?!! Si snad děláš srandu, už ani nemyju nádobí :-)))
jo a sidonia: Jéééé, já tě přehlídla :-)))) No není....kdyby byl, napsala bych "inzerát to je" :-)))