Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCHLAD 2004
02. 05. 2004
13
0
6686
Autor
zuzuzu
Protáhni běhy,
liško, utíkej do vody,
zaplav si, potop se,
čekají tam na tebe štiky
a borec s harpunou,
která když udeří pod vodou
do teplého
pod vodou tě roztrhá
bodání
pod vodou
to bolí jinak
představ si to,
jak zajíždí do tebe,
když jsi pod vodou,
pod vodou
je to jiná bolest,
utíkej liško
natahuj běhy,
pod vodou
to bolí jinak.
tak tam není jen sublimace filozofie za ženu, ty jsi taky do sadismu sublimoval!
darkforlight
06. 11. 2004
působila by chladně i bez toho názvu, umocněno hezky
ale nevím, co si o tom jinak vlastně myslet, krom bolesti, zimy ?
Žůrku ty starej prasáku, ty čuně ošklivý, ty básníčku můj oblíbenej, nechej tu holčičku, nebo ji zabiješ, dyť ona je tak čisťounká... vole! :)
Zamračený_mnich
02. 05. 2004
sleep: tady si právě myslím, že se všechno dá najít jen v tom textu, že tam není tisíc odkazů... snad krom metafor, že.. je to hlavně o tom bodání pod vodou)))
je to fajn.....ale me osobne se to nelibi, protoze nemam rada chlad a nemam rada zbytecnou bolest.....fakt je ten, at rada ci nerada, libi nebo nelibi....existuje to a je to kolem nas.....Je to jenom otazka pohledu, a ja si zamerne tento pohled nevyhledavam.....takze z toho duvodu nelibi. Ale tohle je tvuj pohled, a vyjadril si ho vedle me velmi dobre, az se mi to chladno zarezava do morku kosti. Jdu si pro svetr...:-)