Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTemný Anděl
08. 05. 2004
2
0
3668
Autor
TomPerys
Uprostřed temné ulice té noci,
v andělské velké moci,
se anděl v černém zrodil,
smutek za hlavu hodil,
Srdce si uzavřel a kráčel vpřed,
klíč k němu zahodil hned,
teď už ho otevře jen jediný,
kdo nemá srdce bez viny,
A tak kráčím jak anděl temný,
oblek černý jak samet jemný,
uvnitř plný citů a žáru,
kdo neví nemá o tom páru,
A tak temný anděl mizí v dáli,
se svým srdcem má-li,
mizí v temnotě zapomnění,
nikdo neví kde je či není,
Z temnoty on vyjde zas,
až bude zářit ohně jas,
z toho ohně vyjde on,
až bude milovat
Milly - protože si z nás průběžně dělají srandu, jelikož se v nebi ukrutně u těch šalmajek nudí, víš, ty písničky, co na ně pískají, mají takovou docela fádní notu.... je to houby bigbeat... :o))) No a tak si dlouhou chvíli krátí tím, že nám motají do života fůry nečekaných událostí, co pro změnu zamotají hlavy nám a pak je to už totálně zmotané celé. :o))) A oni pak sedí na obláčku a chechtají se nezřízeně, až se za andělské pupíky popadají.....
a já myslela, že pokud andělé existují, tak naopak chrání a stráží lidi- nevím..... Trochu se mě to dotklo.
Milly - to jen někteří - ale ti jsou proti těmhle fakt bezva kluci ;o) - a jestli se tě to dotklo, je to škoda, nebylo to tak myšleno, to byla jen taková legrace.
To je dobrý, já jen, že z andělů bych si legraci nedělala- co kdyby náhodou existovali a chránili lidi... :-)
Milly - ale oni existují, nekecám, zeptej se senzibilů.... a mají báječný smysl pro humor a vůbec by se kvůli takovéhle srandě nehněvali. Oni nás totiž skvěle znají a vědí, co si nosíme v srdíčkách, víš?
Nejsem si jistá, ale už jsem o nich něco četla- od Doreen Virtue.
Já vím, taky mě napadlo, že by se za tohle nezlobili......, ale znám teď jednoho duchovního Mistra a ten by takovouhle srandu asi nevzal, tak mi to trochu leze na mozek- ta váž(e)nost...
Jen v kontextu mi to nesedělo k týhle básni- protože je smutná, tak mi nepřijde dobrý dělat si z toho srandu.
Ja nevim proc tu nekoho napada ze si tahle basen tropi z neceho/nekoho srandu ?? Nebo ze je nani neco srandovniho ?? Asi moc nechapete smysl toho andela.... ta basen si nedela legraci z andelu ani niceho jineho.....a nikdo by rozhodne nemel mit ten pocit. Ten andel naopak vyjadruje cistotu srdce a duse... to ze je cerny vyjadruje jeho bolest, zklamani a smutek....... plameny vyjadruji ocistu, zivot, lasku a vzplanuti srdce i duse.....
Jo aha ja si to asi spatne precet ze ? ono to asi nebylo mineno me...jej to se omlouvam.....to mam z toho ze jsem prepracovany a utahany a vubec...radsi pudu spat ;DDDDDD
Toscana, koukám, cos napsala- proč zmetci? :-((
Tom: na konci se to moc nerýmu je už a taky to nemám o otm ani páru mi nesedne, jinak se mi líbí význam i vyjádření..
pro: chytrá_horákyně:
Když už něco k likéru, možná smažený žampion :o)))))))
pro: TomPerys
kašli na anděly, jsou to zmetci :o))
chytrá_horákyně
25. 06. 2004
Lucii sem vzivote neposlouchal a tu pisnicku sem taky nikdy neslysel takze nevim naco si tim narazela ale to je fuk .)
tajemne, mysticke, posledni sloka je moc hezka.
Jen mam malou pripominku - i kdyz se to moc dobre rymuje a nabizi - nejak mi tam nesedi .... zaru, kdo nevi nema o tom paru. Ono se to nejak ze stylu Tve basne vymyka.
Ale jinak pekna - tip