věř nebo ne, ale louskala jsem to dobrých pět minut a se vším všudy je to úplně úžasný!!!:)
t
To je tedy Quasar ! Záhada pro astronómové i pro mě.
Aha, jo, no, myslel jsem takovýchto abecedních dílek :)...
Prosím???? Myslíš lidiček ... tolik kolik barviček
Super:) Mrkni na mou Abecedu, taky jsem si vyhrála ;) T
se mi líbí ty tvoje ptákoviny ;)
Jeje!! to je ale ujetina! Se mi hrozne libi ty barevne pismenka a zeru posledni vetu! Zdechnul zalem! tip
Doufám, že oceňuješ zvlášť fialovou :)))))))) tík
nie! ty si Fou_! ha! :-)))
nie som! ty si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha!
nie! ja ani po tebe! ja po celom svete!
:))) Todle je moc pěknej nářez, obzvlášť ten kovbojský ostrovní!!!! I bez těch barevnej, natož s nima!!
.. a... Ď..
.. a... *..
To víš, combojové byli silnej zážitek, ještě dlouho sem měl barevný mžitky před očima :)))) A že se rádo ...
ach jaj! ty chrust jeden! ze konecne nnieco normalne... :-))
normalne pre teba. :-)
cvrček: Ja som neni chrobačik v tráve, ja som starý otec na velkej lodi :))))
ale ja som to napisala chrustovi....lebo chrst napisal ze je to normalne....vies?
Cvrček: Tak prepáč, že ti čítam súkromé vzkazy. Něbol tam adresát :)))))))))))))))))))))))))))) A normalne to, či nie?
nic sa nestalo......:-))
normalne...hmm.......to je....skor srandove a take pre chroustjazza- chrusta.... :-))
Cvrček: Našlas ho tam????? Jakou má barvičku :-)))))
myslim ze by mi to dlho trvalo...asi nie..:-)
Cvrček: poradím --- čti jen hnědá písmenka :)))))
fajn.. :-)) je to: venované Fou?
Cvrček: oběma i Chroustovi i Fou_, nějak mi patří k sobě, nemáš taky ten dojem?
mam ten dojem....nie ja nemam ten dojem....ja viem ze je to ta ista osoba......no...myslim... :-)
Hodí, nehodí? That is the question :))))). To neřeš :)))))
Nevím, zda znáš podobnou věc od HopTropáků, ale tohle je fakt dobrý, líbí se mi to (a to zrovna nepíšu mnoha lidem...)
*T*
Co je Ti? Doje Ti? Kam dojeti? Co dojej ti? ... holt chlapi to musí skrejvat a furt dělat šašky, nezdá se Ti?
Ale abych Ti to přeložil: chtěl jsem tím říct to, cos mi napsala pod Pegasa :))) Díky :-{}
copretinka tam je, ale některé asi nevyluštím, páč je neznám.....nejspíš. Nebo proto, že je po jedenácté večer....nebo se určitě najde jiná omluva mé blbosti :-)))
Každopádně dávám tipa a to asi proto, že mi přijde, že to dalo kapku práce...dvě kapky....
Ne, muselo to dát moře práce :-)))
Hahaha - hledej pořádně :)))
0/5
to si někdo vyhrál :)
Uf... prostě zvláštní joudovina..
Noe, ty mi nadržuješ.. ;)
Já jsem se zasmála, takže si TIPnu. Nejlepší je "zdechnul žalem". :-DD
Díky Noe! **
Elyn: Á, první co se našla :))), jak vidíš nenadržuju hen tobě :)))
já měla včera unavený voči, ale všimla jsem si, že je tam věnování, ale mi nenapadlo se tam hledat :)
hele, je tam i Fou _ :)
já vím, já jen nechtěla bejt drbna :)))))
To já to zas klidně takhle vyslepičím :)))). Není to sice kompletní seznam mých oblíbených lidiček, třebas Voloďa tam určitě chybí :))))
:)))))))
pěkná sranda..;)
PS:
Aby bylo co dělat, Eskymáci filmují golf :)))
Díky za ocenění té píp-lačkys barvičkami, ale to se mi fakt povedlo :))))))
Elyn: Eskymáci? Jsem mimo jako ... douglaska
jo, barvičky se ti k tomu ještě povedly :))
tak se koukni na začáteční písmenka.. jejejej :))
A jóooooo, dvojce se meze nekla-dó :)))))
oceňuji slovní zásobu. TIP
jéje..dalo mi práci to rozluštit, ale věřím, že ti, kterým je to věnováno, se najdou..:-))
tip !