Výměna žárovky je docela vděčný téma.... víš kolik je na to potřeba lesbiček? Taky tři, jedna to udělá a dvě o tom natočí dokumentární film...
Tak ještě jeden: Víš kolik feministek je třeba na výměnu žárovky?
…
…
Tři…jedna mění a dvě se baví o tom, že to dělá daleko líp než chlap :-)
No jo, ten byl ze slabšího soudku…radši už na další vzpomínat nebudu…
Uli, já mám jeden krásnej šovinistickej vtip, můžu? :-)))
Víš, proč nemůže existovat žena, která je současně krásná a současně chytrá?
…
…
…
No protože by to byl chlap! 8o)))
Big_George: Tak to je mi lito, vzhledem k tomu, ze se shrbeny pise vzdy s S na zacatku (viz pravidla ceskeho pravopisu www.pravidla.cz) Nalezené tvary: shrbený ~ shrbená ~ shrbené ~ shrbeného ~ shrbeném ~ shrbenému ~ shrbení ~ shrbenost ~ shrbenostech ~ shrbenostem ~ shrbenosti ~ shrbeností ~ shrbenostmi ~ shrbenou ~ shrbených ~ shrbeným ~ shrbenýma ~ shrbenými
:-)
no debata se trochu zvrhla, ale podle mě to literárně za moc nestojí, tomu opakování moc nerozumim, a slovosled občas maličko zaskřípal
Tak se pokusim odpovědět.
Předně: trvám na tom, že jde o feministickou praxi- tedy plnou pusu řeší o rovnoprávnosti a jakmile se přiblíží nepříjemná práce tak šup a teď jsem žena, tak se koukej starat. Asi jsem to napsal natolik blbě, že jste to z toho nepoznali a to je jiná věc. Na závěr je nutné ještě podotknout, že s manželkou se máme rádi, kola u auta měním já a koneckonců težké věci taky odtáhnu :-) Proč? Máme rozdělené role a chápeme, že rovnoprávnost ano, ale postavená na rozumném základě.
rovnoprávnost na rozumném základě? jako že všeho moc škodí, jo?
"feministická praxe" podle tebe znamená, že úplně cizí ženská, kterou vůbecneznáš, sedí v autě zatímco její manžel vyměňuje gumy???
ty asi vážně budeš trochu mimoň
Ulita: Dá mi práci odpovědět slušně...
Rovnoprávnost na rozumném základě znamená, že každej dělá to, k čemu má předpoklady. Například já nemám předpoklady k natírání- fajn, dělá to manželka. Tu zas nebaví venčit psa, vynášet koš - fajn, dělám to já. Co je na tom těžkýho k pochopení?
dík za slušnost :)
Asi jsme si nerozuměli: mě šlo o ten tvůj rychlokvašnej názor - jako že se mihneš kolem nějaký cizí osoby a hned je ti jasný že jde o "feministickou praxi". Tys tu ženu znal? Byla to femistka? Jak jsi to tak v tom rychle zjistil??
To je jako o každým Arabášovi apriori tvrdit že dealuje na Václaváku heráka a že každej černoch se zlatým řetězem kolem krku právě přijel z Konga!
Debata o "předpokladech" momentálně přesahuje moje energetické možnosti, promiň.
Mimochodem - popíráš sám sebe, když má každej dělat to na co má, a prudíš někoho že nevyměňuje kolo...
Jsem rád, že jsme se domluvili :-)
Už výše jsem napsal, že jsem to nejspíš blbě napsal. O co jde, tak je to, že ženy-feministky chtějí výhody a nechtějí závazky z toho plynoucí... No a ilustroval jsem to na tmto příkladě- mimochodem toho člověka je mi do teďka líto.
Ty znáš nějakou konkrétní ženu, která o sobě tvrdí že je feministka a přitom odmítá nějaké konkrétní "závazky"?
Nebo to jsou šmahem všechny feministky, stejně jako všichni cikání kradou?
Mimochodem, to že člověk/ženy chce rovnoprávnost přece vůbec neznamená, že od zítřka budeme fárat do dolů! To je hodně vulgární výklad, i proto jsem ti psala ať si někde seženeš nějaké základní info.
Ulita: Bohužel znám. Přiznám se ale, že si nejsem jistej, jestli vykřikuje o feminismu. Jen o rovnoprávnosti mluví, když se jí to hodí :-)
A prosím, prosím: v žádném případě nejsem proti rovnoprávnosti, to jsme si snad vysvětlili :-)
Takový typy určitě jsou... ale tvoje generalizace se mi zdála neúnosná, víš?
Tvoje manželka nerada vynáší koš...? Zkus ji k tomu složit nějaký pochod třeba tomu propadne. :-)
Jiříku, tys to nezvlád...
Doporučuju přečíst si někde aspoň ZÁKLADNÍ informace o feminismu, předejdeš dalšímu ztrapnění se.
Já bych svoji "starou" určitě nenuti měnit kolo a ještě v dešti. Když sedím na gauči a ona vaří stává se tím ze mě "mužista".
Myslím,že každý si to dokáže přebrat. Holt někdo má moc tvrdou ruku.
Souhlas se Stevenem - muž mění kolo, žena umývá hajzlík apod.
Muži slouží ženám, ženy zase jindy mužům! Z lásky - to jde nejsnáze! :-)
nepříjde mi, že by to mělo s feminizmem něco společného...
Je to dobrý. Četlo se to skvěle, ale ty poslední dva odstavce to zkazily. Jinak je to příjemný oddychový a vtipný vyprávění, což cením, ale jak jsem již napsal, tem feminismus bych do toho vůbec netahal a konec bych si nějak vtipně vymyslel.
Opravdu škoda.