Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa závěr trocha pravdy
04. 06. 2004
2
0
2925
Autor
Honey
...A nakonec
měla slzy v očích i potom, co je zavřela
než usnula
nebývala plačtivá
snad ani povětrná
Chvíli vážná, chvíli chladná
vznešená
perlová královna, co předstírala plachost
možná i věrnost
namouduši netuším
vím jen, že je pryč
a možná
spadne klec zrovna na mě
asi si to zasloužím
snad nezapomene
ani ona - poté
Kurva, lásko!
Proč jsme se jen museli potkat?
také si myslím,že kurva nepatří do pezii,i když dnešní moderení poezie se bez sprostých slov nemůže obejít,ale poezie je o českém jazyce o jeho vlastnostech a ne o sprostých slovech.Kazí to dojem celé básně i když je to psané s účelem,lásce přeci nemůžem říkat kurvo!
Ale jnak je to myslím skvělé
Lásce klidně můžeme říkat "kurvo" - ale ne v takhle celkově sladkém textu, se domnívám. :-)
sem se právě do toho sladkýho textu pokusila dostat jakesi to zoufalství, nebo tak něco.. Byl to účel.. ale asi se mi to příliš nevyvedlo. To mě mrzí, zlepším se:o)
sem se právě do toho sladkýho textu pokusila dostat jakesi to zoufalství, nebo tak něco.. Byl to účel.. ale asi se mi to příliš nevyvedlo. To mě mrzí, zlepším se:o)
Máš pravdu, že to celkově to dílko oživí - ale asi by jedno slovo nemělo rezonovat tím, čím má rezonovat celá báseň.
me se to libi i s kurvou i kdyz dat tam neco jemnejsiho tak je to asi lepsi davam t*
oprav si kdyztak _namouduši_ to asi neni naschval ze jo :-)
ja bych sice zprehazel trosku slova ale ty nejsi ja :-D