Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTy jsi...
11. 06. 2004
1
0
2149
Autor
Dablice1
Ty jsi....
1.
ty jsi můj milánek,
sladký jako pejsánek.
Ty jsi má pusička,
sladká jako malá kočička.
2.
Ty jsi můj sen,
jako krásný letní den.
Ty sji má noc,
máš nade mnou moc.
3.
Chci být s tebou každým dnem,
tančit s tebou pod měsícem.
Ty jsi má velká láska,
sladká jako čokoládka.
dablova_pani
02. 12. 2005
po precitani Tvojho minivytvoru "touzim" som dostal strasnu chut sa niekoho dotknut... a prave kvoli tymto pocitom som hladal dalsie tvoje dielka...
nuz co nie je kazdy den skvely... pripada mi, akoby si to musela pisat... chyba tomu srdce, je to taka sladka rymovacka... moc roboty to asi neda....
kyslik
Tak, to se na mě nezlobte, ale ani tomu kdo mím dílům moc nerozumí ,nemůžou připadat horší než tohle. Spíš daleko lepší.
nehleď je na to že se rychle zlepšuju a pořád se taky musí vzít do ůvahy, že mám 15 a ve dvaceti tady budu asi nejlepší.
Volodo taky ber v uvahu ze az ti bude 21 jako me tak budes ten umelec na konci cesty jako ja:)))
neplatná_měrná_jednotka
12. 06. 2004
No ... řekněme, že na tohle pošlu pár avíz ... ;o)
Protože pokud to není recese, tak to stojí za povšimnutí. ;o)
Pokud snad měl někdo připomínky ke snižující se kvalitě děl na Písmáku, tak tohle ho asik umlčí. ;o)
Avizovaným se omlouvám. ;o))
Dablice1, ty si ďábel. Promiň, ale naprosto jsi mne dostala. Skoro sem padl ze židle. Miluju Voloďu ale asi mu budu s tebou nevěrný. Noe - Milan
Krásnoočko
11. 06. 2004
je to celkem hezké, ale oprav si ve 2 sji na jsi .......každý má překlepy,:)