Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte severonína
Výběr: Armand
22. 06. 2004
5
1
1934
Autor
rastha
hu zabil jsem tě kočko
je to již spoustu let
i na silonkách očko je důvod pro úlet
jsi tu semnou nebo vedle mne ?
a ..... co je smutné budeš tu i beze mne
jde poskládati hloupý rým
hniju a ze srdce mi stoupá dým?
no to snad né
zapoměls na to podstatné
zžírán a již sežrán tebou veroníno
klidně tě chytnu za bříško
které je předzvěstí života
tak jako chléb a víno
ano má nejdrazší
když odcházím tak neutíkám
1 názor
tahle se mi u tebe líbila asi nejvíc... přijde mi míň "parodická" než ty ostatní... tam jsem si nebyla jistá jestli je myslíš vážně nebo jako recesi...
hmmm... zajímavé. moc se mi nelíbí poskládati a hned potom hniju... je to jako pěst na oko...
ale jinak good... ale asi Ti ona slečna pěkně zamotala hlavu :o)
taky mám ten pocit, že něco mezi řádky....možná to, mezi těmi řádky, je mnohem důležitější, než to, co autor napsal....
tak ta je bravurní!! :)) moc dobrá! ..přiznám se, když jsem si tuhle báseň "šel" přečíst, tak jsem nečekal nic (protože tě jako autora vůbec neznám) ...a možná o to silněji na mne působí!
Výběr nedávám často, ale tohle mě bezprostředně dostalo! ...tenhle tanec v rytmu - elegance poetiky - si tip i výběr zaslouží .-)
***** V
avi
Celkově se mi to líbí, ale trochu sem se zarazila na slově "zžírán"...to je hrozný slovo...