rebecca: nemam slov...jak je to mozny ze mas takovy stesti...no rad bych nekdy pokecal...
i tak je to jen člověk..... nechtěla sem být vtipná...... a .... mam za to, že už se tim ani nemá cenu zabejvat...šecko sme si vyřikali, ne....vivat A
no jakože mě spíš zarazil ten tvuj přístup, jak tady někomu nadáváš a povyšuješ se, jako kdybys básník opravdu byl.... zatim čtu samý shity.... vim, že to tak píšeš úmyslně, ale i tak je to ubohý, nemá to šmrnc....
ssalpy: panebože, před dámou jo? :)
niky: zase kazdymu nenadavam...jestli myslis vlasticku taxe koukni co pise za sracky a vyzni ti to moje hodnoceni jako pochvala. Jinak dekuji neni nad konstruktivni kritku...hlavne ze ty si vtipnal...
Niky+skalpy: snad nejste tak najivni ze si myslite ze tohle je vazne mineno. Koneckoncu temer u kazdeho eposu to zduraznuji aby i nejvetsi debil nebo krava to poznali francouzsky!!!
No tak na to se dá říct jen tohle: Kurva jak může někdo psát takový pičoviny... a doprdele kteří vyjebanci tomu dali tip.... Víte na Francouze nejlíp mluvit francouzky... Jinak se omlouvám
No, Arrowe, s těma nadávkama bych si dávala pozor, za to už tady pár lidí letělo, tak buď prosím slušný..... je to o ničem, snad si nemyslíš, že seš nějakej básník.....
Vlasticko: takova krava jako ty at raci drzi drzku a soupe nohama. S pozdravem tvuj Silver
Je vidět,že někteří lidé nevědí jak psát, tak se jim zrovna jako tobě přirození přestěhovalo do hlavy.Je to hnusné,vulgární a vypovídá to o inteligenci pisatele!
th...no vinobranie...tam nas pozyvaju kazdy rok...ale posledne roky sa mi tam nechce...
...vies rodinne navstevy mi nejak zacali liezt na nervy...
jojo Znojmo:*))))))))uzzasneeeeee mestecko...no nevim nevim elsi je to dobry co ses u nas naucil ale nejsi prvni:*)))))))dojed na vinobrani a my te zas ozerem esli si neco nezapomnel:*))))))))
hrosica..Znojmo???...ta to ja rad...pit...som sa tam naucil...fajcit...a tak...a inac...basen je tiez uzasna...
:-))) Aj toto je ulica. Poulicnik. *
hrochu: to je uzasny hrozne rad bych ho poznal, mas stesti..vcera jsme meli chlastacku a zavis jel na plny pecky, popravde ani nevim odkud je?
je to humáč,rýmy neoriginální,moc dlouhý verše,a rytmus taky nškde pokulhává...
Dobrý téma ale nic moc zpracování
Ježíš, to je blbost...ale dám do klubu...
ja poznala Zavu hneeed:*))))sem sikovnaaa a muzu na sebe byt pysna:*))))spravnej zavovitej ulet ..jak jinak..ispirace zrejma..jinak Zava bydli kousek od nas...hrooozne se s nim chlasta ale je to borec ;*))))))))))))
ty seš ale prasák, to si piš tak doma do šuplíku... :-)
uměleckou hodnotu bych tu hledala asi zbytečně, ale pro zasmání konec konců proč ne...alespoň já dost pobavila...asi mám bujnou fantazii...máš u mě tip za odvahu:))
aspoň jsem se zasmál, páč jsem hlava umělecká a muší se na mne pomálu . . .
Lasy
wow;)
permon9k: to je ako ironia ? ... xixi
Permone: to víš je nás pár!
Permone: to víš je nás pár!
Permone: to víš je nás pár!
je to strasně vulgární az sprosté. nešlo by to jemneji?
Voloda:ja vim ale jaxem jiz v uvodu rekl jen jsme se nechal inspirovt jednim umelcem...pravdepodobne ho nikdo neznate jinak byste se tak nedivili.
poslu vam www stranku abyste videli umeni
takze www.mujweb.cz/www/zavis