Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejkrásnější dívka
05. 07. 2004
1
0
2633
Autor
Kelis
Nejkrásnější dívka
Miláčku, Ty jsi ta nejkrásnější dívka na světě.
Nad Tvou krásou usychají květiny v okolí.
Nádherné laně raději páchají sebevraždy.
Třpyt ve Tvých očích je jasnější než slunce.
Tvůj žhavý pohled spaluje lesy a háje.
Tvé vlasy jsou tak nádherné, že zlato ztrácí na hodnotě.
Linie Tvého štíhlého těla jsou prostě úžasné.
Ty mi to snad odpustíš, ale musel jsem to udělat. Má lásko!
Musel jsem Tě zabít. Zničila bys nám přírodu!
Tahle pointa je O:K: Líbí, připomíná mi to něco mého, ale nechci si tu dělat reglamá. :-) *
hrošíčku:
Já holt mám už takové morbidózní sklony.
Děkuji za hlubokou kritiku. :-)))))))
tehotnej_hroch
31. 08. 2004tehotnej_hroch
29. 08. 2004
Já už se tak těšil, že Tě za ten sluneční třpyt pošlu ani-si-nepřej-vědět-kam a ty takhle…To od tebe ale není ke kritikům hezký! :-)
Chtělo by to trochu lepší a hlubší zpracování. Ale pointa ujde. Ikdyž nic pro mě .. jen dál
Alferi: Chtěl jsem jen trochu rozštípnout otřepaná přirovnání. A dát jich tam víc, asi by to nikdo nedočetl. Na a ta hloubka....
no co říci.... hloubka by to asi nevylepšila....
Díky. Kelis.
Sn_vojáček
05. 07. 2004
Sn_vojáček: jasně, bez těch otřepaných přirovnání by nemohla být ta černá pointa.
ouuuuuuuuu.....mám zdání, že něco podobného jsem už četla, ale to bude jen zdání, ještě že taková dívka není, to by sis poseděl v chládku. Dílko není špatné.
elfka_Sea: doufám, že to přede mnou nikdo nenapsal, snažím se být originál. Ale možné je všechno.
V chládku bych určitě neseděl, dostal bych státní vyznamenání za záchranu přírody.
Teda ta ponta je podpásovka. A já jsem čekal, že si přečtu zajímavou povídku...