Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBruska
Výběr: rebecca13
15. 07. 2004
6
0
6142
Autor
Igor_Indruch
Bruska i hory přenáší
Bruska mysl i tělo vraždí
Bruska do mozku rýhy brousí
Bruska je vercajk co údy láme
Veškerou sílu vysaje z tebe
Vypni tu svini, šťávu ji típni
nenech se frézovat
ještě je čas!
(snad...)
Jsem rozbroušen, jsem přebroušen, jsem vybroušen - však démant ze mě není....
:-) taky mi v hlavě už dlouhou dobu vrtá otázka do "lásky"...bruska je ideální náhradou
celá báseň mi připomíná jednu pohádku...*
pozorovatel
17. 07. 2004
no... co já na to... asi by se mi to víc línilo, kdyby to bylo podávaný věcnějš. to jest s "normálním, oznamovacím" pořádkem slov. bruska brousí rejhy do mozku... všimni si, že se ti tam i hezky zorganizujou zvučná er na začátek verše, kterej je pak o dost údernější. a specielně v tom závěru... proč však? kdyby aspoň avšak... nebo nejlíp ale.... zas je recht, že ten však ladí stylově s démantem... ale fakt mám pocit, že kdyby to bylo "prostější", bylo by to i o něco lepší. ale i tak je todost dobrý.
a proč norean a navážeč, esli se můžu ptát?
Igor_Indruch
16. 07. 2004
he... myslím, že zatim teda vedeš... :) bruska... mě teda ještě nenapadla..
no, možná není démant, ale perla teda určitě :))
... vypni tu svini...
:))
ii: jo, jenže já jsem nejdřív klik sem, až pak tam. ale terminus je to dobrej.
pozorovatel
16. 07. 2004Igor_Indruch
16. 07. 2004pozorovatel
16. 07. 2004
pozorovatel... si rozšiřujem slovní zásobu, ne? :))
ono když si uvědomíš, jaký předem ztracený boj je pokoušet se na "láska" vymyslet originální rým, něco jiného než páska, kráska, hláska, em, vláska, vráska... to leze trochu na nervy, nemyslíš? no... a co s tím uděláme? budeme říkat... bruska??
postihla mě bruska
může za to Ruska...
ty hele, Igore, jsi si naprosto jist, že se bruskou něco vyřešilo???
:))))
Igor_Indruch
16. 07. 2004
bravooo!!
... slyšíš? to přicházejí změny... bude revolucééééééé v pojméééééch!!!
tady igor nám to tu předělá!
Mistře, jak mám říkat své rychlovarné konvici?
:))