Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje "poprvé"
16. 07. 2004
15
6
14987
Autor
Krásnoočko
Už tu skoro je. 14.
Tramvaj do stanice touha.
Byl tak sladký.
Byl tak jemný.
Byl k nakousnutí.
Mile se na mne usmál.
Pohladil mne po vlasech,
jeho oči byly plny žádostivosti.
A tak jsem přišla o věneček.
Mezi stanicemi Líbeznická
a vozovnou Kobylisy.
Vystoupil. Opustil mne.
Rakvičky a laskonky zůstaly.
6 názorů
Krásnoočko
20. 03. 2008Krásnoočko
20. 03. 2008Astalavista
08. 02. 2006
Tak ten myšlenej smysl mi došel až při četbě diskuze.. :-)) plný fakt pěknejch dvojsmyslů to je.. -t- (nejlepší jsou větrníky). k receptů
no tak moje poprvé bzlo alep řiznám se že nevím kdy přesně...ani nevým kdy přesně jsem sel íbal ani kdy přešně jsme začal chodit poprvé s holkou...prostě vím že bylo a vím co se mi líbilo....*
Krásnoočko
28. 04. 2005
to je jak u mé dvojeté básně (skoro) jenžetady jedna básěň dává dva obrazi zato moje dvě dávali jeden :-D
Krásnoočko
28. 04. 2005Krásnoočko
12. 01. 2005
krásno: rádo se stalo, tebe propaguju rád a při každé vhodné příležitosti :^)
mooc se mi líbí...taková jemná..TIP
tuleň: díky za avi, jestli znáš takových víc... :o))
tin: teď z fleku nevím, ale pokud narazím na něco podobného, dám vědět...
Krásnoočko
19. 11. 2004VenusHalley
05. 09. 2004Krásnoočko
05. 09. 2004Krásnoočko
05. 09. 2004Krásnoočko
04. 09. 2004
Soptík: a jak Ti je z kluků, kteří takové patnáctky zpracovali k potřebám svým? :-)
dotek - jj,:o))) no, to by asi bylo na dlouho:-)
Krasnoocko - o trinactkach ani nemluve.....to zjistit o sve pritelkyni tak nevim nevim.....
Dotek: to je ono, myslím, žes uhodil na hlavičku hřebíčku.
Soptík: ty chodíš s třináctkou? Pozor chlapče na zákony :-)))))
Noe1 - no, nevim, jak jsi to pochopil,ale muzu Te uklidnit.....myslel jsem to tak, ze zjistit nekdy, ze ma pritelkyne prisla o " venecek " , prozila si sve poprve, nebo jak tomu chcete rikat , ve trinacti, jen kvuli tomu,a by nemela blby pocit, tak by asi mela holka smulu....
Soptík: dyť já vím, ale uznej, že i takhle se to dalo pochopit.
S tím zatracováním přítelkyně bych já osobně byl opatrnější. Takováhle časná zkušenost vůbec nemusí vypovídat o tom, jaký je to člověk. Spíš mi to připadá jako selhání společnosti, rodiny, okolí ... a na víc, proč by měl někdo po letech pykat za něco, co stejně nezmění.
jasne, nezmeni....asi jsem nejak staromodni ci co...ti co me znaji, vedi, ze urcite nebudu planym moralistou, nebo tak neco....jen tohle me fakt vytaci....selhani spolecnosti - to s Tebou na 1000% souhlasim.....ale take si rikam, ze ta holka je proste BLBA, kdyz to udela jen kvuli kamoskam a okoli, aby si o ni nerikaly, ze " to " jeste ma....ale to jsem asi u te spolecnosti o ktere jsi psal a jak jsi to myslel......ale Staty - to mas zase druhy extrem - jejich slavne "naramky nevinnosti " , nebo jak tomu rikaji....a sileny procento " nactek " tam pak podstupuje interupce....oni jsou vubec Amici nejaci pokrytecti - alkohol na verejnosti je trestny,ale v papirovem sacku uz muzes....ale to se nam ta diskuze nejak zvrhla...omlouvam se vsem / SILENE me vytocila sleeping_beaty / krasny den vsem!
Myslím, že se docela shodnem. Se společností jsem to opravdu myslel tak, jak si to pochopil ... s Spokojené Stráty Severoamerické ... taky souhlas ... pokrytci omezenía a namyšlení sou to. Sledoval sem pár vystoupení na sjezdu republikánu a tuhl mi úsměv na rtech.
... ale take si rikam, ze ta holka je proste BLBA ... jasně že je blbá, kdo ve třinácti není.
S_B? Taky mne kdysi nesmírně vytáčela. Ale už ne. A Kačččka (Krásnoočko) by taky mohla lecos vyprávět.
Krásnoočko
04. 09. 2004
o cem by mohla vypravet kaacka?jeji dila jsou dobra,coz o to, me to spis nastve z toho duvodu, ze je mi te holky vlastne lito....:-/(( A jak ses zbavil pocitu silenstvi ze S_B??:-)) to bych potreboval - protoze tu holku bych fakt.....grrrrr......neslo ani o me, jen dost drsne,a neslusne zpucovala nejakou holku,myslim, ze ctrnact....jako ze je jeji dilko " sračka " a podobně - kdyz tu tohle muzou psat REDAKTORI !!!!!!!!!!!!!!!!§§ tak by to mel Lyryk radeji zabalit - fakt jsem hodne vazne premyslel, ze odejdu z Pismaka.....
krasnoocko - kdyz to neni o TOM - proc ses tedy ptala, jestli je v patnacti pozde???Tak nevim nevim......:o))))))))))))))))) ale je to Tva vec ostatne.....
Krásnoočko
04. 09. 2004Krásnoočko
04. 09. 2004
Jo ale o bombony a jiný sladkosti (možná i o ten věneček) mně v těch třinácti určitě někdo obral 8-))))
Krásnoočko
04. 09. 2004
ani nevim - treba jsem se " bil " zrovna za Tebe ..... ale to je fuk -udelal bych to tak jako tak....takze i znova po tom vsem:-))) Neni asi sporu o tom, ze S_B je vyborna autorka co se poezie tyce,ale jako clovekem ji pohrdam - a ne malo.Ale to je asi jedno....jinak po precteni VSECH prispevku pod dilkem si myslim, ze dilo JE a JE a JE o TOM.............:-)))))
Krásnoočko
04. 09. 2004
...noo,taky uhle pohledu,ale ja uz si stejne budu myslet sve......
Ale s tou S_B a ji podobnym by ten Lyryk FAKT mel neco udelat!! To tedy na 100%...........
Krásnoočko
04. 09. 2004
jeee,,,tohle neres, me mmtalne vic zajima, co s tim Lyryk udela tady....jsem tu uz pomerne dlouho a rekl bych, ze Pismak spis upada, nez naopak - ja se jdu prehlasit i jinam a uvidim kde zustanu :-/
Krásnoočko
04. 09. 2004
treba me ukamenujte ,ale z holek, ktere o venecek prisly v patnacti je mi nanic.....jinak k dilku - to je dobre,mozna vic nez to....
podle mě to je jedno, v kolika o něj přijdeš, důležité je, že si ho pak neužiješ, zase na druhou stranu si ho užije někdo za tebe... ještě že jsem dnes nepřišel o větrník
Krásnoočko
21. 08. 2004Vykradač_hrobů
20. 08. 2004Krásnoočko
20. 08. 2004
To nechápu... proč zůstaly laskonky a rakvičky? oboje je mnohem lepší než věneček... ale jinak pěkná slovní hříčka, typická v kolejním prostředí
Jo, takový lehce otřepanější, ale jak si řekla, občas to všechno bejvá krutý...vlastní zkušenost?
Mně se to líbí (taková milá blbůstka - takže tip). Navíc mám k tomu místní vztah. Ale z toho, že na konečný vystoupil, nebuď zklamaná. To by udělal každej.
Mě se moje ztráta věnečku líbila, mimochodem elfka sea, byl jsem v tvém věku. tip.
Krásnoočko
21. 07. 2004
Krásnoočko: bylo to u vody a v srpnu, ale do cukrárny jsme potom taky zašli. Jen Medovník(moji drogu) ještě tenkrát neměli.
Ty seš fakt k sežrání :-)
Věnečky nemusím, ale tu laskonku bych si ještě vzal.
Kdy že Ti to zas jede? :-))
Krásnoočko
18. 07. 2004Krásnoočko
18. 07. 2004Krásnoočko
16. 07. 2004
Bóže.... :)))))))))))))
Vona tam fak je, ta Líbeznická..!!! To snad neni ani možný.... :)))))))))))))
Krásnoočko
16. 07. 2004Krásnoočko
16. 07. 2004
No připadá mi ta historka taková spíš prozaická než do básně, víš. I tou formou (doslovnou, popisnou), kterou jsi zvolila...
Krásnoočko
16. 07. 2004Krásnoočko
16. 07. 2004
já ty předpisy kor moc nežeru, takže je mi dost jedno, v jaký to je kategorii ... každopádně pro mě to bylo pro radost ... akorát mě trochu rušilo, že se mi blbě zobrazila diakritika ... ale rozluštil sem to ... :-)*
Krásnoočko
16. 07. 2004Krásnoočko
16. 07. 2004Krásnoočko
16. 07. 2004Krásnoočko
16. 07. 2004
týká, ale elfky si vybírají a dvakrát měří a potom užívají :)...navíc jako elfka jsem dost mladááááá
týká, ale elfky si vybírají a dvakrát měří a potom užívají :)...navíc jako elfka jsem dost mladááááá
týká, ale elfky si vybírají a dvakrát měří a potom užívají :)...navíc jako elfka jsem dost mladááááá
Krásnoočko
16. 07. 2004
víc??? nééééééééé ale vím že poprvé nic moc, ale počkej potom,,,,,to bude něco :)
Krásnoočko
16. 07. 2004
se koukni mi je teprve něco přes 16.zkušenosti, záleží co bys chtěla vědět, v něčem určitě .)