Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřináctého - pátek
11. 06. 2006
2
1
2301
Autor
Debbi
Řekla bych: "Příteli"... |
Že to zní nadneseně? |
Jsme přece dospělí |
a bojí se jen štěně. |
|
Moje JÁ nebere |
co by i hluchý slyšel. |
Rozum mě opustil |
ve chvíli, kdy tys přišel. |
|
Nač si lhát do kapsy, |
pravda se stejně pozná. |
Z jiného světa jsi |
a já jsem prostě hrozná! |
|
Všechno mít nemůžem, |
není to ničí vina. |
Neřeš to? nech to být, |
vyšumí sklenka vína... |
1 názor
Líbí...ač je to napsáno trochu složitě...nejž jsem pochopil oč jde, musel jsem si nad tím podumat a přečíst znovu:o)) To domítnutí na přichystané schůzce mě prostě napoprvé netrklo.
Tomus: Většinou se to tak píše. Je to takový precedens z psychologické literatury. Pokud "JÁ" znamená osobnost, jakožto duševno člověka, píše se velkými písmeny:o)
Jo, chlapci, díky. A že je to složitější, a že JÁ je příliš důrazné...co by jste chtěli od odmítnuté ženské...
Lancelott: precedens-neprecedens, podle m? to v tomhle až moc vystupuje a nemyslím, že by to n?kdo pochopil jinak, kdyby to bylo standardn? malými písmeny. Ony ty kapitálky jsou hrozn? silné, i kurzíva by byla nenápadn?jší...
Má to kvalitní rytmus, stejně tak velmi dobré jsou i rýmy. Ani rýmující slovesa ve 2. strofě nepůsobí nijak lacině. Podivně na mě působí zdůraznění toho JÁ, je skutečně tak důležité? ;-)