Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seArcheolog
11. 08. 2004
13
1
6163
Autor
Pokusák
Archeolog
Střípek ke střípku
Pomalu střádat
Pak zvolna dávné
Puzzle skládat
Bývalá krása
Znovu ožije.
Ano, ty spáry
Budou znát
O to však víc ta
Váza bude vzácná
A v těch spojích pak
Se těžko znovu rozbije.
1 názor
moc moc se mi líbí...tip
zásadně vstupuji do stejné řeky dva krát i více...nějak si nemůžu pomoct, je to silnější než já!
Jen mám pocit, že být dobrý archeolog je více než vzácné...:-)
Díky!:-)
moc pěkná.. předpokládám. že vyarchologovat se dá ledacos.. :o)
a myslím, že je to moc příjemný pohled na věc..
tip.. :o)
Sleeping: Jasně, ono jak kdy, kde, u koho atd. ;-) Děkuju!:-)
Květinka: Děkuju!:-)
Nikdo netvrdí, že to je jednoduché, vždyť taky archeolog není každý ;-)
Neřekl bych...
Archeolog střepy najde a dává dohromady "z ničeho"
Kdežto restaurátor pracuje na základě předchozího celku
;-))
Archeolog vlastně tak trochu křísí zaniklé civilizace.......
Pěkná, díky a tip
To nebylo míněno jako verš, celé je to nerýmované a toto se tam vetřelo jaksi navíc;-)) (myslím, že pokud by tam měl být verš, tak bych snad dokázal vymyslet lepší;-))) )
Díky!
V nerýmovanej je niekedy lepšie veršu sa vyhnúť, aj keď sa sám objaví. Pokiaľ ovšem nepôsobí prirodzene a tak akosi náhodne, ale takým je málokedy ten, ktorý sa zhoduje aj rytmom. A to je tento prípad. Mudrlanti to vedia vysvetliť, my ostatní len máme akýsi pocit, že tam to trochu škrípe...