Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední premiéra
15. 08. 2004
11
0
4804
Autor
noeran
Nečekej zázraky
Nejsou ve scénáři.
Bez kouřových efektů
dáváš nám vale.
Počkám si na pointu.
Abych pak mohla vyrazit
s ocasem černé stuhy
do ulic své vlastní temnoty
klik klik
klikatých.
Z mostu spadne
opona
do tratoliště
rajčatové šlichty.
Pozdrav, poděkuj a nešlapej na čáry.
Máš svůj štěk.
Šílenství a jiné volnomyšlenkářství zakázáno.
---- napjaté očekávání
závěrečné scény---
BRAVO !!
tlesk...
A zítra se nehraje.
hele normálně vony ty lampy asi místo aby se polepčily u vás, se zhoršily u nás... buď teda chodim spát už moc utahaná, nebo vážně jsou poslední dobou ňák f pořádku... :(((
Zelenej_Raul
29. 11. 2005
leenai_ uch.. kopnout do krytu..? myslíš ten deset metrů nad zemí? :))))
každopádně děkuju za přimluvení, budu slednovat, jak s situace vyvine :))
sňačka
prej si budou na ústředí stěžovat na absolutní nevstřícnost těch tam u vás, přecijen nejsme tak daleko, takže tam u vás budou mít ještě nějaký ty známosti a vliv :))
můžeš se snad těšit na změny v hovornosti tvých svítidel (je to jednoduchý, stačí párkrát kopnout do toho krytu a věřim, že si to napříště rozmyslí, neodpovídat na pozdrav :)) )
leenai_ gratuluju, asis mě trumfla :))) no, nenech se tim omezovat, hurá do ponožek :)))
co dělaj lampy? pozdravovalas je? :))
já nevim, třeba to chápu blbě... :)) ale líbí se mi to, tak jak to chápu...
noeran, neblázni, čoveče, seš na sebe nějaká zbatečně a nesmyslně kritická (počítám do toho i ty minulé dvě odpovědi) !!
leenai_ život mě naučil :) i když ani moc nemusel, to já vždycky :) asi mám sebevědomí v ponožkách, nebo nevim :)))
leenai_ už ani nevim, jak jsem na to klikotání přišla a jestli jsem tím vůbec něco myslela... ? no asi jo, když to tam mam :)
to "z mostu --blabla---- šlichty", jde to pochopit, ta dvojakost? trošku o tom pochybuju :))
klik klik klikatých mi v tom rytmu moc nesedí
ale...
Z mostu spadne
opona
do tratoliště
rajčatové šlichty.
je dost dobrý :))
t.
Je to uderne zije to samo, i kdyz se mi asi nepodarilo uplne proniknout je mi necim blizka...
noeran.. je to skvělé.. vážně.. máš tam úžasné věci..
nešlapej na čáry.. to je skutečně bomba.. :o)))
básnička celkově mi přijde smutná..
tlesk.. a zítra se nehraje.. výborný skok...
tip.. každopádně...
noeran....i tak se to dá říct...
ale, je to jako s vtipama během povodní...držely lidi nad vodou...
seregil: takže se máme na co těšit, jo? :))
no prosim, to budou perly :)))
luckytaky: teď už jenom dokázat ty nápady vyfiltrovat a prezentovat bez zbylé nezajímavé omáčky :) to je... dobrý cíl... ale jenom aby nebyl MOC vysoko... :)
seregil: no, jestli si to fakt myslíš, tak to těší :)
will: když se takhle zaptáš, tak najednou zjišťuju, že nějak nevím, jak to vysvětlit... Tratoliště... prostě nějaké místo silně potřísněno (nejčastěji se myslí krví), snad až taková hnusná louže, rozšlapaná... ble, to je hnus... Zrovna dneska jsem slyšela ten vtip, kterak po minovém poli běží skupinka dětí, vesele rozhazují rukama, některé až 30 metrů daleko... No, to byl takový bonus :)
will: když se takhle zaptáš, tak najednou zjišťuju, že nějak nevím, jak to vysvětlit... Tratoliště... prostě nějaké místo silně potřísněno (nejčastěji se myslí krví), snad až taková hnusná louže, rozšlapaná... ble, to je hnus... Zrovna dneska jsem slyšela ten vtip, kterak po minovém poli běží skupinka dětí, vesele rozhazují rukama, některé až 30 metrů daleko... No, to byl takový bonus :)