Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluji Jiřinku
21. 08. 2004
2
0
4509
Autor
Padersau
Miluji Jiřinku, miluji její tváře,
miluji její pusinku, když zaboří se do polštáře.
Miluji Jiřinku, vůni jejích vlasů,
jen dát jí pusinku, v poli žitných klasů.
Miluji Jiřinku, její hebké dlaně,
miluji její oči a chci se dívat na ně.
Miluji Jiřinku, její krásná slova,
chci je slyšet pořád, zítra zas a znova.
Miluji Jiřinku, moji jarní vílu.
Miluji Jiřinku, královnu jarní noci.
Krásnoočko
14. 12. 2004
Krásno, jsi poklad. Uź se necítm tak blbě. Lízátko říkáš? Jen nevím, co s tou informací. Asi překopíruji pod obě díla ;-)
kouzelná_květinka
14. 12. 2004
ano je to pravda ze som to ja.
priznavam ze som to aj napisala
ale necakala som ze to zajde tak daleko
Jé, cmučku, ty si ta co jí miluje Voloďa? No to je bomba. To musím hned oznámit v klubu.
Je to moc pěkné, verše dokáží za srdce chytit a Jiřinku by jistě potěšily. :-)))
Jiřinka = cmukina......ze?????? uz viem vsetko o Voloďovi a Jiřinke.....
když to napíšeš na papír a dáš jí to bude určitě šťastná a splní to účel ale bojím se že tady za to vavříny nesklidíš ...
Díky za kritiku. To už teď bohužel není aktuální. Tak na ty vavříny zkusím něco jinýho z šuplíku.
Osobně taky myslím, že to mělo zůstat v šupleti...je to až moc sladký, takový ťuťu ňuňu...nic objevnýho...
Psát milostnou básničku a nesklouznout ke kýčovitosti je opravdové umění. Nejsem si jist, jestli se to v tomto případě povedlo...
Být Jiřinkou, možná bych hodnotil kladněji:)
Elyn mne předběhla. Doufám, že to není ta stejná. Ta Voloďova je (asi) ze Slovenska. Rozhodně doporučuju do Volioďova klubu.
avi Voloďa
věcička plná lásky...píšeš, že už není aktuální...přesto je z ní cítit srdíčko...Jiřince by udělala radost:-)
Tyhle uněžněnůstky fakt fungují jen tehdy, když je člověk čte jako adresát :)