Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrása
23. 08. 2004
4
0
1999
Autor
Kecka_Ukecaná
KRÁSA
Milujeme ji i nenávidíme,
večeříme ji i snídáme,
oblékáme ji i svlékáme,
ale bez ní velmi strádáme.
Je skryta i viděna,
bez smyslů však ztracena.
Je nahá i oděna,
vnímá ji každý, nejen očima.
Krása má své zvláštní kouzlo,
do každého nejspíš vklouzlo.
Krása je dobrota i zlo,
někdy až srdce ztemnělo.
Nebojte, zas bude mu krásně
a srdce zas veselé směje se šťastně.
Zmátla ho a mást bude zas,
jak často, ukáže až čas…
Kecka_Ukecaná
03. 11. 2004
já bych to utla za řádkem "do každého nejspíš vklouzlo"
ten zbytek už je nezajímavý, snad i kýčovitý, ale po výše uvedený řádek to má rytmus, melodii i něco v sobě...konec to zbytečně kazí, takže tentokrát bez TIPu...
Pro začátek je to docela dobré a Tvoje snaha je znát. Napsat báseň, aby se rýmovala a měla myšlenku (kterou Tvoje báseň má), je dost těžké. Také jsem s tím bojovala a nakonec jsem se rozhodla psát bez rýmování...
Koukám, že jsi tu nová, a tak Tě vítám na Písmákovi, přeji hodně tvůrčí inspirace a úspěchů...
Tip
Kecka_Ukecaná
25. 08. 2004
snaž se.
Ale pozor, psát rýmovanou poezie je obtížné, aby člověk neukouzával na banalitách a to hrozí u rýmů jako je vklouzlo-kouzlo.
Líbí se mi tvá myšlenka, že krásu pojídáme a svlékáme.
Takže piš dál, ať nejsme hladní.
Kecka_Ukecaná
24. 08. 2004
no na začátek je to opravdu dobré. Myslím, že by tě djPes neměl zastrašovat složitostí rýmů, ty na ně sama časem přejdeš uvidíš. Jsou dílka lepší a horší, ale u každého se člověk trošku zapotí.Nic se neboj pokud jsi opravdu Kedka_Ukecaná, tak to zvládneš levou zadní :) Opravdu, já už píšu dlouho a stále mi to nejde, tak jak bych chtěla a vážně si myslím, že máš dobré začátky, taky ti jenecelých 16 takže jen tak dál má milá :)