Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTarango a Roztagno
26. 08. 2004
8
1
7607
Autor
Jeheheman
Tarango a Roztagno
dva buzíci s buzolou
bloudí
extrémně chlupatými
koberci
A hranice nikde..
můžou si dělat
cokoliv napíšu
nebo spíš musí
chudáci
bez hranic
bloudit
dokud na ně nezapomenu
1 názor
londonderry.eire
04. 05. 2007
To je milé..
Ale ten :)..je až irituicí..
Já bych to jedla bez něho..je to něco jako petžel na chlebíčkách..vádí mi a nejim ji..
Myšlenka v tom je, ne zrovna originální, ale je, forma... Buď ji zabíjí nebo jí naopak dává vyniknout, to záleží na úhlu pohledu...
mirek: dík, já jsem to lovil z paměti jen tak zhruba, hnedle to opravím:-))
mch. Rostagno kdysi porazil Couriera, to bylo tenkrát překvápko:)
nebo to byl Tarango? Tihle dva se mi vždycky motali do sebe:)
jo, jo, tenisti to byli...ten druhý se ve skutečnosti jmenoval Rostagno, ale dohromady jsi je dal až ty, myslím, že čtyřhru spolu nikdy nehráli...;-)
...asi by se divili :-))
Tahle báseň má myšlenku a navíc formu, která nenudí ani na jediným řádku. To je moje nejoblíbenější poezie.
Jinak... určitě to tady pochopili všichni. Jen to považovali za takovou samozřejmost, že neměli potřebu se chlubit s tím, že jim to došlo :)
To víš že jo Rimmer.. Písmák coby místo, kde se přemýšlí.. haha
:))
(pěkný tip* ...tak asi tak:)
Naprostá pecka! Jestli budou mít tyhle dva buzíci ještě nějaký další příhody, nenechám si je ujít :) Ne. Fakt mě to dostalo. je fantazie naším otrokem, anebo my jejím?
*tip
Rimmer: skoro mě až dojalo, že to někdo fakt i pochopil (a teď mluvím fakt čistě o myšlence a ne kvalitě nebo tak něco)
Moc díky
Mě buzík teda nepohoršuje.A ještě k tomu to má drive.Není to na oplátku,ale čistý *
swandrow: no jo, ale buzík je přece jen bzučící bulík:))
jiko: žeby?:) Oni to byli takoví béčkoví tenisti, co dějají teď těžko říct, ale když ještě hráli tak tanga moc nefrčely:)
Hleďme Taranga
koupil si nová tanga
a pěkně mu sedí
A co Roztango?
tančí s ním tango
Tak Go kluci Go!!!
:-)