Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seco mě napadá
01. 09. 2004
3
0
6271
Autor
arthamir
co mě napadá
máš na košilce stín
vlní se tam a sem
než najde tvůj klín
eh lásko – čert ho vem
máš na tváři dolíčky
a na košilce záhyby
když věšíš ji na dva kolíčky
napadá mě co kdybych…
…na chvíli zhasnul?
máš na košilce stín
vlní se tam a sem
než najde tvůj klín
eh lásko – čert ho vem
máš na tváři dolíčky
a na košilce záhyby
když věšíš ji na dva kolíčky
napadá mě co kdybych…
…na chvíli zhasnul?
to rebecca13: ha ha, to je fakticky kritika na mě? no, zasmál jsem se... :-)
děkuju :-)
No - ten závěr je skutečně trochu násilný - je to taková trochu facka tomu textu - ale chápu, že to autor tak chtěl. :-)
to tehotnej_hroch: když to by mě tam moc nesedělo. to bych musel upravit i konec druhé sloky... ale děkuju za kritiku :-)
to machal: no jako že ten stín si chodí tam kam já bych rád :-) a kdybych zhasnul, tak bych třeba taky mohl... :-) měj trochu představivosti :-)))
díky za tip :-)
tehotnej_hroch
31. 08. 2004
hm, precitala som ich od teba uz niekolko a pride mi zvlastne, preco sa opakujes s vyrazmi a obrazmi... napriklad slovicko klin, kosilka.... vyzera to vsetko potom (to co napises) na jedno kopyto a straca svoj sarm... ani nie tie basne, ale ty ako basnik... ja by som skusila trosku zaexperimentovat. napriklad s volnejsou formou, zmenou tematiky:)
to dlhagi: hmmm, konečně kritika, kterou si beru osobně. děkuju ti, jistě ten čas zanedlouho nadejde, máš pravdu a cítím to i sám... :-(
nemusis sa preto ale mracit, mam sice pri nicku napisane redaktor, ale redaktor nadsenec a sama som amater:) tazko sa mi davaju konstrukcne rady, lebo sama pisem, ako pan boh da a vtedy je to najlepsie.. teda treba nechat pisat nie rozum, ale srdce... ty tam to srdce mas, este vynechaj rozum a mas to ako vysite:)
to dlhagi: dobrá rada cennější soli :-) ďakujem naozaj velmi pekně :-))) budu se snažit co srdce dá :-)
Já nevím, jestli tady nepodléhám příliš svému okouzlení z jakéhokoliv náznaku folklórních prvků v básni - prostě se mi to líbí. :-)
to Rowenna: jejda, vítám jednu z nejlepších básnířek v širé blízké dáli :-))) ale jen klidně podléhej :-))
děkuju :-)
tehotnej_hroch
30. 08. 2004
Jak si to myslel - Líbí nebo nelíbí ? Jde o to "Co kdybych zhasnul ?"
Tip