Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKolo
Autor
Mortimer
Seděl a nepřítomně zíral do prázdna. Písek na zemi ho nepříjemně škrábal do chodidel a mříž okolo něj se stříbřitě leskla. Dostal žízeň. Mátožně se zvedl a došel k nádobce s vodou. Trochu se napil. Voda byla bez chuti a slabě páchla chlorem. Bylo mu to jedno. Znovu se posadil a pohledem bloumal po zamřížované krajině. Usnul.
Otevřel oči a posadil se. Chtěl se rozhlédnout kolem ale Něco mu v tom zabránilo. Jeho pohled se na Tom zasekl. Přišoural se k Tomu blíž. Vypadalo To jako buben na podpěře ale kdesi v hloubi duše věděl co To je.Kolo.
Sáhl na to a Kolo se jemně pootočilo. Fascinovaně do něj vlezl. Málem upadl, Kolo se pod jeho pohyby začalo hýbat. Pomalu se rozešel, Kolo odpovídalo stejně rychlým otáčením. Navíc začalo tiše vrzat. Rozeběhl se. Ocelová konstrukce Kola se rozvířila a hodila mu do obličeje lesklé fazety světla. Zrychlil. Odlesky se probily do očí, do hlavy, do mozku. Opět zrychlil, těžce popadal dech. V hlavě mu vířilo jedno slovo, tisíckrát opakované jemným vrněním železné stěny před ním. Rychleji, rychleji, RYCHLEJI !!! Zrychlil...