:)aj keď sa mi to osobne nedarí, aj tak si myslím, že dôležité je nie upracovať sa, ale potešiť svoje okolie a najlepšie, keď aj seba (A NEUTRÁPIŤ SA, ČI SME PODALI DOSŤ DOBRÝ VÝKON)
:-))) a ty seš dobrej odborník - rozborník :-)))
Na to Ti mylenko milá odpověď těžko dám.
Znám lidi, který by i při usilovné snaze několika dnenní žádnou básničku nenapsali a co horšího, kdyby celý den vařili, oběd by se nedal jíst.
Tvým oběděm se nasytil stroj na stavění plotu a tak vám vznikl nový, krásný plot. Řekl bych že vlastně tvojí zásluhou.
Díky tomu, žes´ psala básničku, nemotala ses u toho stavění a neprudila stroj na stavění plotu. Nevím, neznám poměry, ale mohlo by se stát, že kdyby se stroj na stavění plotu nakrknul, nebo aspoň některá součástka stroje, že by se na stavění plotu vyprdnul.
Takže neznaje konkrétních poměrů v terénu, usuzuji, že z Tvé strany došlo k optimalizaci vynaložené energie s ohledem na chod domácnosti a činností navazujících.
Přes zřejmou nejistotu v původním prohlášení bych si dovolil tvrdit, že jsi nebyla líná, nýbrž prozíravá. BARBAR
...jak jistě víš, já včera seděla skoro celý den u PC...napsala jsem jen jednu básničku...a uvařila jen oběd a puding...ale pak jsem jela na noční...byla jsem teda líná, nebo ne? :-)))*
potvrzuje devět z deseti manželů... volajících od TV: "miláčku, podej mi pivo" */
Eště línó robu do baráka...!!!!!!????? No, zas lepši než žádnó!
Sama nad sebou se pohoršuji,
že Větruše
do noty kápla mi
a promluvila z duše.
Sama nad sebou se pohoršuji,
že Větruše
do noty kápla mi
a promluvila z duše.
Tak som si dovolila, ze som chvilku leniva, ked uz mam ten obed navareny, dcera chatuje kdesi a moja draha polovicka spi na gauci. :-) *
lenost je smrtelný hřích....a lenošit je tak sladké...
až začnou chlapi uklízet aspoň po sobě,budou moci ženy lenošit i v sobotu :o)
Proto milé dámy: mějme chlapy jako koníček pro volnou chvíli,občas si je vezměme na chvilku do postele,ale domů to zvířátko netahejte!
vieš, Barbar, v nedeľu som bola na jednom pohrebe, aj s kamarátkou - bola z Česka, autobus, ktorým sa vracať chcela, bol plný, nemohla cestovať podľa plánu. tak som ju zavolala k nám prespať. No a uvidela čo uvidela...bordel a nie hocaký, musela odísť šokovaná
:-)))))
Aj tak neverím :-)))))
BARBAR
Ja ti povim tajemstvi...:-) kdyz se nikdo nediva,. tak se valim.....
a kdyz se diva....jsem desne pracovita...:-)))*
Aj Ty, Andulka? No, a ja som odsúdeniahodná bordelárka.
A navyše, každý z nás si musí vybrať: či bude celú sobotu nedeľu behať s metlou, alebo robiť niečo iné (čo sa mu vidí možno ešte dôležitejšie).
No tak myslím, že tohle je doklad mý teorie: Andulka mi často píše co a kdy uklízí (teda furt!) a u Zvedavca jsem byl doma (tam je uklizeno jak v muzeu) a potom obě tvrdí že nic nedělají :-))))))
BARBAR
To je vidět, Barbare, že jsi nebyl u nás doma (já tam nic moc nedělám- a taky to tam podle toho vypadá......) :-)))
zvedavec: já vím, já Barbara ráda, jo, celou sobotu si jen nechala zdát o robotě- a to znamená co?? Že se flákala celý den....- a přečti si závěr básně, ve kterém to autor popírá...
Vím, rejpu, ale někdy mi to nedá.... :-)
Hmmm, Milly, to Ti bude jasný až za pér let. Když ženská řekne, že nic nedělá, mnohdy to je k utahání. Ona "jenom" to a ono a ještě tamto, jinak teda vůbec nic. -))) BARBAR
Je to celkem vtipný a - bohužel to také znám.
Barbar :-)
Milly:
:-) postráda logiku - je to človek, nie logický stroj...inak, je to tam takto:
Když si JEDNOU o sobotě
Nechá jen zdát o robotě
Lítá celou neděli
pěkný, je n to trochu postrádá logiku: vždy't ona je líná celou sobotu- pilná až v neděli..
Já jsem tak děsně línej člověk :-)))
Sny a přání nevolníků.... to je pěkně řečené a něco na tom je.. báseň dobře vystihuje atmosféru..... Tip
..něco mi to připomíná...tedy něco...každý můj víkend :)