Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvatý Ivanové
20. 09. 2004
4
0
3269
Autor
anae
nemáme jen jednoho
svatýho Ivana
co nechtěl bejt králem
raděj poustevničil
počítám k němu ještě dva
Ivánky naše svaté
co nám nemazali med kolem huby
Magora a Diviše
panenské buřiče
jejich zrození
jejich magické chrlení
přesně definující zlo
by mělo bejt
státním svátkem
ale nikdo nechce slyšet
jejich slova který na nás plivou
pravdu
a to
že českomoravský národové
jsou srágorové
a sametová revoluce
byla krachem
že sme bezzubý a vychcaný
a naše labutě chcípnou
v evropský sterilitě dřív
než je stačíme sežrat
mám ráda Magora ...na rozdíl od Sýse, za tím si stojím ... pa, krásné dny!
zvlášť oceňuji, že si za tím stojíš takto NADVAKRÁT ANONYMNĚ. to je opravdu rána českomoravskému srágorovství! milá ANAE.
Ivan Blatný nemá narozeniny, ale se svými šíleným babylonskými kolážemi by k nim patřit také měl, to je pravda. A Ivan Skála? ... vidím nějak rudě :-), ale s odstupem by se v jeho básních možná něco podstatného také našlo :-)
mám je ráda, ba miluju je pro jejich vášnivost a upřímnost až do morku kostí - proto jsem to napsala, ale svůj a jejich názor a poezii ti nenutím!
promiň, nechtěl jsem se tě dotknout, já mám taky rád v básních vášeň, ale někteří lidé si spíš hrají na zjevovače universální pravdy a to do poesie (dle mě) nepatří..
zdá se, že Magora nemáš rád ... ale s tím já nic nenadělám. Každý máme své oblíbené autory, někoho osloví ten, druhého zase jiný. Stejně jako v hudbě, ...... Není básník ten, který by se zavděčil lidem všem ... tak asi :-)