Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUlít II (tulení mix)
24. 09. 2004
7
0
8266
Autor
tuleň
Tuleň někam ulít,
zase se chtěl tulit!
zase se chtěl tulit!
:-)) to pekny bylo sice trochu v jinem smyslu, ale nevadi... treba to nekdy posoudis a kdyz dojdes ke stejnemu zaveru jen dobre :-))
Kdyz uz tak jsem si te chtela procist poradne :-))) jeste rekni ze ti to vadi :-)))
Co chci no prece to co tulen, uletu mam dost neboj, ti co me znaji vi ze jsem pekny blazen...
super, jasně že mi to nevadí, že jsi blázen to už vůbec ne, zvlášť pokud jak píšeš pěkný... s pěknýma se tulí líp :^)
uff, ty ses v těch kritikách rozjela :^) ještě, že jsem toho nenapsal víc, co?
co chceš taky? úlet? ti nikdo nebrání, ne?
Augustin_Šípek
07. 02. 2005Sobí_Hnusec
14. 01. 2005
janek, S_H: díky za tipíky :^) A další klubík? hmm, tam se mi doposud infiltrovat nezdařilo, i když prokletý bych možná i byl...
Sobí_Hnusec
14. 01. 2005
nimis, flammea: díky za típky... člověk , který miluje tuleně a není v Klubu? To je trestuhodná nedbalst... sypu si popel na hlavu a ptám se - přidáte se k nám?
Nimis: Občas mi posíláš avíza na dost podivný věci,ale tady jsi to vychytala...no vždyť znáš můj vášnivý vztah k tuleňum:)))TIP
Jak už sem někde psala-miluju tuleně ;) takže já chválím a dovolím si tip a avi
máš pravdu, je třeba jim ukázat, že žádnej póvl nejsme... já takových věcí moc nanapíšu, ale Tobě fandím :^)
jé, ono to dostalo tipa a nevím od koho, že by Mardou? Nějak jsem to přehlídl.. každopádně díky
mkbaby: tak jsem to nemyslel, jen jsem se divil, že jsem ho přehlíd... ale díky :^)
tuleň: Já vím, žes to tak nemyslel, já jsem jen dodatečně uznal, že to na tipa je :) Už kvůli těm, kdo považují naše blbůstě za póvl :)
treba na jidlo :^))) ale i na jine veci, coz asi takhle "verejne" nebude uplne idealni probirat :^))
Mají tuleni
radši tulení
nebo hulení?
Či snad půlení?
Hlasuji za zachování těchto krávovin na Písmáku, aspoň je tu trochu švanda!!! :)))) Ať žijí ptákoviny a úlety!
Pokud je tu někdo, kdo chce psát pouze rádobyumělecká díla bez hlavy a paty plná rozplizlých abstraktních popisů ničeho a unylého vzdychání, vzájemně si je chválit ve skupince stejně namyšlených takyumělců a spolu s nimi plivat na ty ignoranty plodící hromady literárního braku, tedy blbůstek, doporučuji mu to nejjednodušší - kategorii blbůstek prostě přeskočit. Vyvaruje se tak i střetu s mými geniálními díly!!! :)) Já kategorie, které mne nezajímají, prostě přeskočím. Pokud nejde o naprostý nesmysl, dílo plné gramatických chyb nebo vulgární výplod zřejmě chorého mozku, neobtěžuji nikoho svými názory na pokleslost jeho tvorby. A přimlouvám se u vás za totéž.
hroch: občas ano, ale ne moc často :^)))
MKbaby: díky za podporu... hned se jdu podívat na ta tvá geniální díla :^))