Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohádka od LaMouette
Autor
Sybian
O dvou zapkach a jednom mrafeneckowi
Byla jednou jedna zapka.. ale to nebyla wobycejna zapka.. byla to zapka.. zakleta pyncesna.. Zila byla f majintatem rybnicku u veikeho temneho lesa... Jednoho dne vyskakala z teho lesa druha zapka.. a dyz ji uvidela.. hnetki se woptala... Zabicko.. mila zabicko.. muzu ja tady s Tebou f rybnicku taki prebyvat? Zapka zakleta pyncesna se chvilku zamyslela.. a bo ji zrovinka ten den bylo smutno.. nerozmyslela se dlouho.. a prikyfla.. Druha zapka se zaradovala.. a tak tam spolu zacali zit na hromadce.. A jak us to tak byva.. dlouhym souzitim vedle sebe.. zapki se do sebe zamylofaly... Enemze problem byl f tom.. ze dyby se polibily.. taxe zakleta zapka zmeni na pyncesnu.. a co potom.. bo pyncesny bydlet f rybnicku mots dlouho nefydrzi... bo vjecinou nastydnou.. dostanou zapal plits.. a umrou... Tak tam zapki sedely na kraji rybnicku jak dvje nestastnitse.. a plakaly.. as se jim rybnicek vyleval z brehu... Jednoho dne sel kolem ale maly mrafenecek.. a co nefidi... dvje zapki u cesty.. a cely ubuleny.. pta se jich.. Copa se vam zapki stalo? no.. a zapki mu secko vylicili.. Mrafenecek se zasmal.. a pac to byl prapraprapravnuk slafneho Ferdy.. hnetki si vjedel rady... Zapki zapki.. ste vy to ale tululumove.. dyk je to precik tak jednoduchy.. muzete se klidanko polibit.. pac ta druha z lesaprihopkajifsi zapka je zakletej pync.. copa ste si nigdy nefsimli jeho kralofsky koruny.. co se mu krci za uchem? Zapki si ohromene kontrolofali korunky za ouskama.. a f tu ranu byly wobje vesele.. a padly si do naruci.. a ouplne cely se womlackaly.. a f tom blik.. kletby byly zruseny.. a u cesty ted sedeli pync a pyncesna.. porad ubuleny.. ale us wod radosti.. a dekovali malemu mrafeneckovi... ze je takhle zachranil.. Pak mu zamafali na rozloucenou.. a utikali pres les do pyncovo kralofstvi.. sfatba byla veika.. a esli se radosti neubuleli k smrti.. ziji tam dodnes.. :-)
Autor: LaMouette