Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seja neviem šiť
Výběr: Lyryk
27. 09. 2004
10
0
6393
Autor
tanganika
ja viem,
že sa nevieš dočkať
kým osedláš na mne svoj kríž
ukutý na môj krivý chrbát
budem ho niesť
pokiaľ mi korene neušijú
večné pyžamo
kdyz clovek neco cte...neco ho zaujme...nejaka blbost....ale nikoho jinnyho...jenom ho...a predpokladejme i toho kdo to napsal...kde to je? uvnitr nej, nebo v autorovi?
miluji veci, kde je plus a minus v jednom znaku...jsou to kridla do raje...
Nicollette
11. 02. 2005
Vsetci chcu si nikoho k sebe priputat a casto aj proti jeho voli
to je hnusne.
pjekne, pjekne fajne a pjekne
naivne som dufal aj ja, az tak naivne ze som pred pravdou zavrel oci, ale ta svina pravda ma dobehla a potom ma tak svacla ze doteraz som sa z toho nespametal.
Ale aj ja som pevne veril ze niesu vsetci taky ale asi su
ale nie su...tato haluz nebola pisana na vsetkych, ale len na jednu osobu...
hlavu hore, pepopepo...ci len pepo???
nie, nie si...ak si pepo...hlavu hore...ale ja uz musim padit. bru noc, ti.
no to ti musim dat za pravdu s tym sitim, taka jesto realita :)
ale inac sa ako teta poetka nezapries este furt ti ide :) paci***
s tou anglinou som ako kaktusik(vlastne sa mi to nechce citat:(
ale aj bez prologu je basen basen, a je to taka realita ako bic
a titulok ma privadza k tvojej nesmrtelnosti, ael ak budes produkovat taketo veci ako dotearaz, tak sit sa nigdy nenaucis
+
Nie je to zlé .. aj keď ten prológ mi uniká, angličtina nie je mojou doménou :-)
napadity titulek...pekne napsano.....jen kdyz nad tim premyslim....vis, co tim autor chtel rici.....tak nejak s tim nemuzu souhlasit.....:-) Kazdy jsme strujcem sveho osudu, kazdy jsme odpovedny sam za sebe......a tudiz bychom nemeli pokorne prijimat kabaty, co pro nas usil nekdo druhy...:-)
-oj....to ja mela za to, ze v tom je nejaky smysl.....:-) asi jsem prepracovana...:-)
andlulka - no neviem ako to je, ale poezia nie je realita...je to iny svet...kde nemozes hovorit o pravde ci nepravde...ako napr. v nabozenstve....
a ver tomu, ze to ma zmysel...mas realnu myslienku, ale dovedies ju do stavu nerealna....ehm...