Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSex ve třech
19. 10. 2004
16
0
5595
Autor
critica
Bumbal pivo u baru
"postaral" se o sud.
Pak nakopl Subaru
zpečetil svůj osud.
Marně tirák za vesnicí
dělal na něj tydýt !!
Na životní klávesnici
sám si zmáčkl delete.
pozn.aut.: Za klamavý název se omlouvám, ale kdybych to nazval třeba Alkohol za volantem, značně bych tím snížil návštěvnost.:)))))
v podstatě musím souhlasit téměř se vším, co je napsáno už výše, takže tip za delete a za chyták
Básnička je výborná. Dal bych tip, i výběr.
Ale nedám, za zavádějící název.
Sory, ale tohle je podfuk a tohle se papouškovi nelíbí ani trochu.
Pochybuju, že by byla návštěvnost výrazně nižší, kdyby název odpovídal obsahu.
Já a mnozí jiní čteme blbůstky všechny a hodně lidí čte věci podle počtu tipů, takže jsem přesvědčen, že výsledek by se nijak nelišil.
sory za avi, prostě musim
.............................načepejřenej papouch :)
Papouch: Na jednu stranu je to podvod - na druhou stranu geniální tah. Já čtu věci taky víceméně bez ohledu na názvy, vždy když přijdu na Písmáka, tak čtu ty nejnovější věci...ale přijde-li sem někdo nový, má to stejnej efekt...no, přirovnal bych to třeba k Blesku. Blesk - škvár, tabloid, žádný pořádný noviny a čte to u nás nejvíc lidí.
Papouchu je mi líto, že jsi nenašel to, co jsi pod názvem hledal, ale slibuju, že se příště polepším a na zmíněné téma už tam něco bude ;-))))
blatotlacka
21. 10. 2004
Super. Jednak básnička, tu si zapamatuju a budu dávat k dobru v hospodě u piva, jednak ten skvělý marketingový tah (přiznám se, že jsem to v první řadě bral jako opravdovou metaforu - sex řidiča s pivem a se smrtí)...
jo jenomže teď všichni co to budem číst budem vypadat jako úchyláci
jinak fajn hříčka, tip dám za to doběhnutí
Oooh! Jednoznačný tip. Jednak za básničku - vynikající neotřelé rýmy, nápad, celkově super. A za druhé za "obchodní" tah ohledně prodejnosti básničky...Parádní...:-)
No super, tuhle flignu s názvem už ale úspěšně zkoušel malykuba01 ... doporučuji. :o))
Sn_vojáček
19. 10. 2004
:)
básnička.. blbůstka... super!:)
a k tomu názvu.. no co dodat:)) taky mě nalákal:)
*t
SilverArrow
19. 10. 2004
Doufám, že až si v půjčovně půjčíš nějakou erotiku tak v lákavém obalu večer najdeš biblické příběhy.
Jinak za básničku tip.