Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProvázky
30. 10. 2004
1
1
2123
Autor
NIghtRunner
Spoutám Tě nejpevnějšími provázky
To abys mi neutekla
Provázky spředenými z vláken kukly
nejvácnějšího nočního motýla
Takového
Který se rodí jednou za tisíc let
za nejdelší letní noci
kterému nebylo souzeno zakusit závrať prvního letu
Provázky utkanými z touhy po Tobě
1 názor
Je mi jasné, že tahle báseň není o slovech a o rýmech, ale o myšlence, tí mspíš, že v ní sám vybízíš k přirovnání. Tak se tedy zkouším zamyslet nad myšlenkou, nad sdělením. Vlastně tím říkáš - chtěl bych tě spoutat svou touhou, která se nikdy nemohla realizovat (=kterému nebyla souzeno..). Jde to ale? Myslím, že vlastní touhou spoutat nikoho nemůžeš, leda jeho vlastní. ;)
Nevím, jestli chápu tu myšlenku správně, možná ne, možná.. kloužu po povrchu a nevidím v tom autorský záměr. Každopádně, pokud se mi básnička o hořících polínkách zdála p ostránce počtu tipů fest ošizená, tak tady u téhle si to nemyslím - a snad se na mě nebudeš zlobit. :)
tak jak Katerina...ale spoutání může být i oboustranné a dobrovolné.. :)
hezký to je...
Je to takový... posesivní... někoho přivázat, aby neutekl, ať už v jakékoliv rovině... to nemůže dopadnout dobře. Ale napsaný to dobře je, výstižně: destruktivní touha?
kočka_kočičí_čiči
17. 11. 2004
...kterému nebylo souzeno zakusit závrať prvního letu
Provázky utkanými z touhy po Tobě
nádherně vyjádřeno *