Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHra o jablka
09. 11. 2004
4
0
4653
Autor
mirek
Vilém Tell natahuje kuši
gong zvoní do druhého kola
hry o jablka
beránek rdousí vlka
někdo má rubáš celý ušit
a jiný jenom zpola
gong zvoní do druhého kola
hry o jablka
beránek rdousí vlka
někdo má rubáš celý ušit
a jiný jenom zpola
nemyslím jako protivníci...možná jsem měla spíš napsat..naproti...:-)
Hmmmm, nerozumím ji. Přesto se mi líbí. Nejvíc beránek co rdousí vlka ... tak tomu rozumím dobře *t
taková jednoduchá, přidala bych názor, že jsem též obrazutvorně chápala, až do řádku beránek rdousí vlka, to jakože někdo má navrch, tak zhltne toho slabšího? nebo že jeden je lepší a druhej na něj nemá? :-)
Lotoska: já to chápu jako že ten zdánlivě slabší (ona) "porazí" toho zdálnivě silnějšího (jeho) --- název mi připomíná jeden český film ... a dává mi to i ten smysl ... hra o vztah
hm, zajímavý názor, tak by mi to nepřišlo, asi, že jsem vycházela z podstaty úplně jiného filmu:-) budu nad tím příště víc přemýšlet, než se unáhlým:-)
Rozhodně je to pro mne zajímavá bsnička, protože umožnuje různé pohledy a interpretace :-)))) ... a jestli se nashoduje ta moje či ta tvoje s interpretací autora, tak to vůbec nevadí, ne?
nemůžu se zbavit dojmu, že nám autor předkládá alegorické zobrazení politické situace před druhým kolem senátních voleb ... :-)
uf...tak tento názor mi ihned vloudil obrazový výjev a nad tím jsem se zasmála.... to bych nečekala, ale i tak by se to dalo brát. kam až se dá dojít....:-)
guy: fajná interpretace :-))))), jsem zvědavej, jestli to autor někdy osvětlí :-)
;-) osvětlovat se nebude...zůstaňte při svých výkladech, je to docela zajímavé...anebo u toho, co nabízí guy ;-)))
jej...já budu zase mimo, ale přijde mi to jako dva proti sobě....:-)
tip