Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepolednice
04. 12. 2004
3
0
5295
Autor
arthamir
polednice
houpaje boky
prošlapává časem
nedlouhými kroky
sebejistým hlasem
obcházeje lůzu
alejí stromů
roznáší hrůzu
cestou domů
houpaje boky
prošlapává časem
nedlouhými kroky
sebejistým hlasem
obcházeje lůzu
alejí stromů
roznáší hrůzu
cestou domů
to _Rebelka11: pozor, chodí nezvaná, v klidu si tak sedíš u telky, chroupeš oříšky a najedno crrrr! kukneš kukátkem na chodbu a ejhle - polednice! a ještě k tomu v noci!! potvora zákeřná...
:-))
děkuju...
to Cannisha: já tam chtěl zase nejdřív dát "cestami domů" :-) no, jsou to takové pohlednice ze života polednice :-)
to Pavel_Daneš: no já doufám, že nic, že mému skrovnému příbytku se obloukem vyhne :-)
_Rebelka11
07. 12. 2004_Rebelka11
06. 12. 2004Pavel_Daneš
06. 12. 2004
to JazROY37: neměla tatí, maminka je na mě hodná víš! a má mě ráda, víš!
Máš štěstí, že jsi dohořel a usnul...
... a o téhle paní Ti maminka měla předčítat častěji, už jsem jí to vyčítal... :-)
Nicollette
04. 12. 2004
to Elyn: kdepak mami - o tobě není, ty jsi krásná, to je o té ošklivé paní, co jednou brzy ráno vyšla z vaší ložnice s taťkou a zamířila do koupelny. nevšimla si mě, byl jsem schovaný ve skříni na chodbě a hrál si na hřbitovní svíčku :-)
to Elyn: a jo vidíš, to už jsem neviděl. už jsem dohořel... a myslím že usnul. našel mě až taťka, když ty jsi byla už v práci, a strašně se divil, proč má svoje zánovní kalhoty celé od vosku...
:-)
:) aha.. a proto jsem měla puntíkatý střevíčky.. a já myslela, že to tatínek..:))
to Elyn: kdepak tatínek, ten byl vyjímečně hodný :-) a tobě se nelíbilo, jak jsem ti je ozdobil? mě ta růžová přišla děsně fádní...