Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seváhání
05. 12. 2004
4
0
4953
Autor
arthamir
váhání
malé dítě bystře
sledovalo ptáka
přemýšlelo chytře
lulu nebo kaka?
nemá to snadné
kdopak mu napoví
snad nám nespadne
z ramene tátovi
malé dítě bystře
sledovalo ptáka
přemýšlelo chytře
lulu nebo kaka?
nemá to snadné
kdopak mu napoví
snad nám nespadne
z ramene tátovi
_Rebelka11
06. 12. 2004
arthamirku, teda, musím říci, že oceňuji tvoji snahu přiučit se u povolaných:-))))
to Craerassy: že jo! a myslíš, že mi to trošku jde? to víš, Voloďka je kluk šikovná... :-)
noo....pravda je, že Voloďových kvalit budeš muset nabývat pomalu a velmi...velmi...je pilovat....:-)))
Sainte_Berenique
05. 12. 2004
hmm, kazdej by si mel ale nechat neco sveho ;)
mne se to libilo, ale sam nevim jestli lulu a nebo kaka ;)
*
to Craerassy: já vím..., ale každý se mistrem nestane hned od prvního dílka a i Voloďa musel své kvality jistě pilně pilovat... :-)
to Mila_cik: to jistě ne, ale řeč je o tom, jestli lulu nebo kaka... :-)))
to Noe1: jé, děkuju pane čteli... si ani nezasloužím, taková pocta... :-)
Víš, kdybych tu byl před Voloďou, já bych ti ten tip i dal. Ale dám na jeho názor. Až se přiučíš, i tip bude :-)))))))))), já tě dám aspoň do klubu, aby to tak nebolelo ;-)
jesltli jsem opravdu tvým vzorem, tak se snaž spíše se z mého umění psát poezii trochu přiučit, abysi příště získal i nějaký ten tip.
to Voloďa: vždyť já se tak snažím... fňuk, brek... a nikdo mi žádný tip nedá :-(