Opět jedna bezdechá...
T.
mě se ty rýmy líbí. Navíc píšeš srozumitelně a jasně. ty výkřiky jsou nádherné. Osobně se mi tvá poezie (zatím, z toho, co jsem četl), líbí velice dost.
tip!
"Sedíš na tribuně a Tvůj přítel
Pro Tebe dává hatricky
Zatímco nás studí v rukou zbraně
Zbraně dětí Afriky."
uaaaaaaa!
tip!
nu padlo tady několik výtek, ale me líbí:-)
t
full metal jacket...
překvapila mě obsahová složka do které se jen tak někdo nepouští...za tohle musím opravdu pochválit...
na druhou stranu mě mrzí to zpracování - rýmy, které shazují celkově dojem z této básně....
chtělo by to ještě zapracovat na technice rýmovaných veršů nebo se jim úplně vyhnout což by bylo v tomto případě asi mnohem lepší...
takhle dostaneš prostor pro tvůrčí práce a nebudeš ničím omezen...ale jasně, je to tvoje věc...
ale celkově se mi líbí, myšlenka a pojetí fajn
t***
měj se
m.
Hlubší vyžádaná kritika :
Zbytečně dlouhé, neukázněné.
Na neukázněnost poukazují i zbytečné chyby, odstranitelné pozorným přečtením díla před jeho uveřejněním.
např. "Pod jejíž rukou jsem příliš rychle dospěli"
Opakování těchto chyb a nechuť házet hrách na zeď mi zakazuje tipovat a dále kritizovat, dokud se autor neukázní a nehne se ve vývoji vpřed. Protože má na mnohem víc.
Víš...máš tam věci, který sou dobrý a dodávaj celýmu textu takovou naléhavost, ale zároveň to hrozně omezuješ tím, jak to svazuješ do rýmů...chtělo by je to aspoň trochu omezit...
souhlasim, mozna by stalo za to zkusit nerymovat,
nicmene tip si zaslouzi
já si nemyslím, že ty rýmy ruší. dobře, úplně nutný nejsou, ale mě nijak nevadí. žádná veršovánka to není, nálada z toho křesá moc moc příjemně a i když jsem ne všechno pochopil - moc moc líbí! TIP
ještě jsem zapomněl - máš hrozně zajímavý a docela zvláštně výstižný metafory. závidim... :-)
Zvláštní obrazy. Takový velký, až filmový symboly a do toho maličkosti, detaily, který jsou člověku blízký..
Možná kdybys zkusil ty symboly trochu zabalit, ne zevšeobecnit, ale udělat z nich obraz, kterej ti detailama pomalu dochází.. Souhlasím, co se rýmů týče s sk8. Ale jinak chvála, chvála. t.
No, je to dost rozporuplné dílko, obsah se mi celkem líbí, některá místa jsou myšlenkově moc krásná,jiná méně, je tam trochu vaty, zdá se mi to zbytečně dlouhý, k formě ...ta je slabší, hlavně dost zmatená...první dvě sloky jsou v rýmech, pak se to nějak zvrtne, zase vrátí, místy trochu kostrbaté, těžkopádné...celkový dojem spíš pozitivní, ale ber to jen jako můj čistě subjektivní názor, ...a jestli je to osobní, tak chápu.
* hlavně za téma a některá pěkná místa
sakra mě se ty tvoje wjecy líbí :o) pokaždé takové neučesané...nechceš se někdy stavit v BEAT klubu??fatk dobrý
*
no, jako téma...dejme tomu, ale je to trochu odfláknuté a patetické, radoby chytlavé za srdce. Trochu cenzury a uspořádanosti (pro začátek)