Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefor you
Výběr: Lyryk
06. 12. 2004
10
3
7603
Autor
sk8ergirl
pojď, hodíme si korunou
o večer plný
bezejmenných pohledů
a člověka na dobírku
...jen splátky zatím v nedohlednu
3 názory
NightStalker
01. 02. 2011
Tohle jsou slova, který obvykle bytostně nesnášim, ale tohle tak ňáko vystihujou...
Hezké a milé, sk8ergirl, hezké a milé je to ;).
dismorphia
26. 12. 2004
jj - zdá se :..(
Ale - my ( nebo aspoň já určitě ) se nedáme - že ne ? :-))
Terpsichore
10. 12. 2004Pišta_Hufnágl
08. 12. 2004Pišta_Hufnágl
08. 12. 2004
Milá .. :-)
Se něco to, že mi nechoděj avízka od Tebe, tak se omluvuju .. :-)
Pišta_Hufnágl
07. 12. 2004Pišta_Hufnágl
07. 12. 2004
Pišta: No s tou pannou...nevěřím ti to ani trochu :-)...to u tě totiž nejni možný .)
pozorovatel
06. 12. 2004
Nejvíc mne štve, když u básní musím přemýšlet (např.když jsou tam cizí mně neznámá slova nebo když vidím víc významů). Když je něco na dobírku, tak se to musí zaplatit hned celé, takže splátky jedině někomu třetímu?
chroust: Nevím proč, ale jako kritika Tě mám ráda :o)
Lyryk: Člověče, ty s výběrama teda něšetříš :-)
pozorovatel: No, ale což teprve jedna noc s Tebou, to je zážitek na celej život :-))
djPes: Nebuď detailista :-)...však ve svý podstatě máš pravdu, ovšem "člověk na leasing" zní tak jaksi...no...
_JiKo_: Si až nezdravě zvědavej .-)
StvN: Možná žádný zákulisí není...někdo si v tom prostě něco najde, jiný ne.
swandrow: Tak to je fajné :-) + úsměv
+ ostatním díky :)
pozorovatel
06. 12. 2004
pozorovatel: Ano, "Jak jsem se dostala do Bohnic" :-)
StvN: Tak neposlouchej :-)
pozorovatel
06. 12. 2004
pozorovatel: No, to si pořádně rozmysli :o)...např. "Byl jsem mladým doktorem" :o)
StvN. To zmákneš :)
chroust: Ano, již jsem párkrát slyšela :-)...však já su zatím spokojená...
Lukáši, to bych se asi vůbec nevyspal.
Však víš sám nejlíp.
Jo Terko, zatnu zub a vlas a zmáknu cokoliv. Úplnej Ferda - práce všeho druhu.