Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZemřela Zuzana Navarová
07. 12. 2004
0
0
7213
Autor
Petula
Viz odkaz na obrázku v prologu…
Nicollette
11. 12. 2004
Rozloučení se Zuzanou Navarovou
PRAHA - Poslední rozloučení se zpěvačkou a skladatelkou Zuzanou Navarovou se uskuteční 13. prosince v 11.00 ve Velké obřadní síni strašnického krematoria. Zuzana Navarová zemřela 7. prosince ve věku 45 let.
Úspěch a respekt u publika jí přinesla spolupráce s folkovou skupinou Nerez, s ní získala i řadu cen od odborné kritiky. Po rozchodu s Nerezem vydávala Navarová sólová alba. V posledních letech vystupovala s kapelou Koa, vydala s ní dvě alba. Nejprve v roce 2001 Barvy všecky, za které jí Akademie populární hudby udělila cenu Anděl v kategorii folk a minulý měsíc převzala od vydavatelství Indies Records zlatou desku za její prodej.
Poslední album nazvané Jako Šántidéví zpěvačka vydala loni.
Lidové noviny, 09. 12. 2004, čtk
a jinak ještě - já ani nejsem naštvaný na Petulu, i když to sem asi dal až po Viovi... nemůže přece každý pořád sledovat, jestli tu něco už takového třeba není...
Paranoicus
09. 12. 2004
Pro nás z toho plyne to, že jsme ztratili velkou osobnost naší kultury. Pokud píšeme na Písmáka, pokládáme se zřejmě za lidi s kulturou nějak související. Myslím, že smrt takto výjimečné muzikantky, interpretky tolika vynikajících textů (a mám pocit, že na některých se podílela i autorsky) by měla kulturního člověka - je-li opravdu kulturním člověkem setsakramentsky zajímat.
Možná by nemusely být ty zprávy dvě (Vio), ale je dobře, že i Písmáci si tuhle neobyčejnou osobnost připomenou. Zuzanu Navarovou nic nenahradí. Byla jedinečná. Jeden z největších hudebních fenoménů druhé poloviny dvacátého století u nás.
Bacile, pokud vím, tak já to sem dal první... takže se obrať na mé následovníky. Pardon...
Vio: dal jsi to sem až jako druhý.
Tohle mne oslovilo:
Dát tip
Stává se to. Ale - co z toho plyne pro nás?
Dát tip
Tak nějak mě to tíží na srdci jsem šťastné že jsem ji ještě stihlo zažít zpívat naživo poslouchám barvy všecky furt dokola... ...jasně co z toho plyne pro nás? Něco dělat neproflákat to tady & užít si to... ...dotruchlíme & jdem na to!
Vio, omlouvám se, já jsem napsal "(Vio)" a myslel jsem tím "(už to sem dal Vio)". Prostě jsem to příliš zkrátil a tím to bylo pochopeno opačně než míněno, omlouvám se.
Ale, lidi, lidi, vždyť to jsou 2 různý články......, tak to snad tak nevadí.....
nemám rád takové zprávy, děsí mne smrtelnost lidí kolem všech, obzvlášť těch milých