Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHudebniny I.
11. 12. 2004
1
0
3578
Autor
Richiee
Viděl jsem ruce klavíristy
samý mozol, samý bol
a nebyl jsem si sebou jistý
když hrát mi začal skladbu v moll
A se slzami omlouval se
tiše, tejně, zas a zase
že deset roků dlouho je
A k tomu akcent z Ukrajiny
navrch absolutní sluch
a z hudby nořily se stíny
jak klapky hladil – jako duch
Jak by křídla zpřeráželi
nevěřící na anděly
zvěstující pokoje
Pišta_Hufnágl
16. 12. 2004Pišta_Hufnágl
16. 12. 2004
A že se nikdo nezajímá, co jsem stvořil v minulosti... Třeba už jen vykrádám sám sebe a je mi přes 40 jako mnoha jiným tady... He?:)
Jo a pochopitelně jsem mohl počítat slabiky a stvořit dokonalé stopy, ale jaksi, když jsem to dopsal, ten prožitek tam byl. A sype to i takhle...
Nojo, je běžný, že u nás se učitelé hudby z Ukrajiny živí jako dělníci.Taky znám jednoho takovýho:)
A k dílu:
Některý části se mi líbí, ovšem něčemu nerozumím.Proč by sis sebou neměl být jistý? Jak to souvisí?A poslední strofa mi přijde úplně vytržená z kontextu, jako by ke zbytku ani nepatřila.Navíc se mi nelíbí obrat s akcentem z Ukrajiny...sama nevím proč,snad jen, že celá báseň se nese v takovým trošku snovým duchu a najednou tohle...je to jak rána mezi oči:)Aspoň pro mě.
Tohle dílo mě navnadilo aspoň zpočátku. První dvě strofy se mi líbily, rutmus skvělý...U třetí už ztrácím své nadšení a poslední, ta mnou zůstala absolutně nepochopena. (nicméně není se čemu divit, když jsem jen "retard neschopný vyjadřování", že.)
Nimis: Neřekl jsem, že jsi. To bych neřekl nikdy. Jen mě vytáčí ignorantství. Ale netahejme to sem. JInak nevidím, co je k nepochopení, ale budiž...
Fla: Mně to moc snové nepřišlo. Bylo to až moc reálné na můj vklus. Sám jsem muzikant.
Netvrdím, že je snový obsah, nýbrž forma.Uznej, že obraty, kterými jsi tuhle báseň napsal jsou takové...surreální:)
Flam: Myslím, že kdyby četl tvé -bezesporu- intelektuální výlevy na pigadelis...napíše o tom dílo:)
Flam: Neboj, už i tvůj manžel mi zděšeně psal, že s tebou asi není něco v pořádku :))))
Nimis: To sem netahej:) Ale chápu, že tě to štve, když jsi ten retard:)))
Nimis: to je tím, že nemáš kritický myšlení...Měla bys na tom makat!:)))