Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seže ani já nechci být sama
Výběr: drfaust, Petr_Pan
12. 12. 2004
5
0
3203
Autor
buublinka
na dotek těkavá plátna prošitá stínem
tam kde byla bílá místa
teď mluvené slovo a kde byl sníh
odstavce prózy mezi námi
ranky na kloubech ruky
mlátil jsi zeď
zlá je zlá
nemám rád vánoce
a já životy na jeden pokus
ono
š e p t e j
není příkladem k budoucnosti
i já mám jméno
jen jsem uzavřená
ve svém cyklu
Geniální (jsem si říkala, jaké hovádko mi posílá zároveň avi) :)
Všeříkající.
když - já to atk nemyslel ..
( psíoči )
přijedeš na vysočinu ? přijede aj ségra a kdybys potřebovala, hodim Tě pak domu, nebo - aspoň bude moct ségra do sokolky - i když jsem ju tam potkal aj tuhle sobotu ( jestli je to možný ? :-) )
Já přeci taky ne.
Byla tam. Trošku se názorově rozcházíme. Už. Ale pořád ji mám moc ráda. Vysočinu. Nechuť pořád trvá, ale nechci říct, že určitě nepřijdu, nevím. Nevím.
hele - ser na písmáky - teď budou pozéři v menšině, bude tam víc veřejnosti ( asi ) - veřejnost = nepísmáci a hlavně - bude tam ségra a s tou si budeš báječně rozumět - viď, že mi tam na ňu dáš pozor ? próóósííím - přijeď .. :-)
hele - viď že určitě přijedeš ? neznáš pabla a lukáše - fakt jsou všichni dost konzumní a já se taky obleču velice slušně, abych byl jakože víc s Tebou a se ségrou, než s těma zevloidnějšíma lidma - ju ? ;-))
No dovol, Honzo? Budeš víc se mnou? Chmmm. Nechcu.
Sice bych ještě chvíli hrála nadmutou kozu, co se nechá prosit - už kvůlivá tomu, co víc bys mi mohl nabídnout.
Ale: uvidíme.
já nechci uvidíme - už jsem na Tebe moc moc smutnej a klidně tam udělám pá na ty básníky a půjdu se s Tebou třebas projít nebo cojávim - je mi to fuk
( už Ti přijde, že začínám mluvit hodně zcestně a zoufale a divně a že bych toho měl nechat ? )
protože jseš moje nejlepší kamarádka a já pořádně ani nevim, co v poslední době děláš a tak a moc mě to sere - víš ?
Protiřečíme si. Jestli nechceš, abys byl dál smutnej, pak na tom nebazíruj. Pokud bude dobrá nálada a nikdo mi nebude strkat klacky pod nohy, pak nemám důvod nepřijít. Jo?
A když ne, tak s největší pravděpodobností půjdu do socky.
Dělám hovno. A seru si denodenně na hlavu. (to jen, abych nezapomněla naši řeč, úsměv)
i když jim antibiotika, postarám se o kohokoliv, kdo by vzal jen klacek do ruky ;-)
a sereme si na hlavu napíšu během zítřka, takže doufám, že Ti to budu moct rovnou přečíst .. ;-)
a .. a už jsem raděj ticho a těšim se na Tebe - správně ? :-)
Týbrďane, čekám, kdy se dozvím, s kterým Honzou to vlastně komunikuju. Krásný. Ahoj.
My jsme zase tůze rádi, že k nám chodíte, víte?
A že se vám pořád líbí a že se nebudete prát, to asi především. Jste hodní, kuci.
StvNe, vždyť já nevrážím do tvého vkusu.
Jen mě to zaskočilo. Konec - s díky.
katugiro, dobrej postřeh. Víš, ono by takhle šlo psát klidně několik dní na roli a pak se podívat, co jsem to vlastně vyplodila. Bez mazání, škrtání etc.
Tematicky se třetí část hodí a nikterak nevyčnívá, ale i já jsem se tady nějak zašprajcla - jakoby to bylo odřízlé.
Též ďakujem.
Srho a fauste, dovolím si jedno avi. Hlavně se o něj nepoperte.
Chtěla jsem říct jedno - dík za návštěvu.
mně tam nesedí ta třetí
ne že by se jinak dala sledovat linie, ale už tím vyjádřením, nesedí
jinak to zní blízce a líbí se
absurde a gabio, díky vám
StVne, buď foma, nebo obsah zkomírá ...
A já nevím čím to je, - že mi nedá pókoje.
Víš a zrovna tady, tady jsem bezmyšlenková, ale asi není tak úplně jalová.
Díky moc.
Ani nevim čim to je, ale líbí se mi to.
Líbí se mi myšlenky.
K formě se vyjadřovat nebudu.
možná bych něco málo upravil(bílá místa nahradila mluvené slovo)jinak ale krásný***
asi budu děkovat všem účastníkům za čtení
že nerozumíte? nevadí, je to jen ... já ...
mluvené slovo na dvě hodiny
pak mlha