Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKřišťálová noc
17. 12. 2004
4
8
3809
Autor
DemonN
Křišťálová noc
Když křišťálová noc se vtělí v zjihlý hlas
a němý výkřik vstoupí v touhy Múz.
Pak možná pochopíš!
Tam za zrcadlem v přítmí zkrvavené duše,
kde nežiješ ni sníš.
Symfonie smyslů teď laská harmonií
a vybledlá dáma nad bolestí bdí.
Až křišťálová noc se vtělí v zjihlý hlas.
Pak možná pochopíš!
V střepinách touhy a umdlelé vášně
rozkvétá nyní nový cit
Až křišťálová noc ti podá ruku převozníka.
Pak nezbyde než pochopit!
8 názorů
odborníka né:)Otazníková by měla v sobě spíš řečnické otázky...a běžela si v náznaku, který se ptá...jen to nesmí být jednostranné ptaní...však napiš...s otazníky si poradíš;)
...ano...a mám-li před sebou odborníka...pak mi nezbývá....než ještě se zeptat...jak by vyzněla
taková "otazníková"...vcelku by mě lákalo něco napsat...já jsem samý otazník...
...ten odstín je spíš zvolací do vlastního nitra...i když se mluví k druhé osobě a i když je věta neutrální:)))...a rebélie je stejně přípustná i přes to zvolání, v některých věcech jsme my lidé nepoučitelní...
...no právě...asi ten výkřičník...já jsem měkota...když mi někdo něco přikazuje...zatnu se, a dělám třeba i blbosti...můj problém...
Ó: téhle říkám říkanka s vykřičníky zavřená v zavařovačce:)))A copak nesedí na závěru?:)
Skvělá.. někde vepředu jsem už napsala, že jsi talent.. no a teď si to pro jistotu připomenu.. :o) t
:o).. jednou jsem psala.. že noc je křišťálová zvonkohra..
že by něco společného..:o)
malinka_hvezdinka
28. 02. 2005
Je lepší opustit hezká slova v nichž není obsah a vrátit se ke kořeni toho proč píšu. A vyloupne se jakási vlastní pravda a začne žít vlastním životem poté co ji napíšeš. Ale jinak - dobrý - ale může to být i lepší - o hodně !