Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK vzteku?
14. 01. 2005
5
0
3652
Autor
RuDa
vynadal mi jednou jeden
že narval jsem víc než dost
krátkých i delších blbůstek
do kategorie
jen tak pro radost
začnu tedy s odhodláním
vířit svými přirůstky
možná k vzteku, snad k radosti
v kategorii
blbůstky
Augustin_Šípek
14. 01. 2005Augustin_Šípek
14. 01. 2005
papouch + Augustin_Šípek: já jsem to původně tak nějak rytmičtěl, aspoň jsem se snažil, ale chtěl jsem nechat slovo "kategorie", které se pořád vzpěčovalo.
Když už konečně trochu zapadlo, tak blbůstka byla už moc dlouhá (spíš taková blbost :-) ), tak jsem se naštval, celou ji zase zkrátil a kategorii navztek zarytmičtěl. :-)
A bylo.
(ale slibuju, že až se časem naučím/zlepším, tak budu rytmičtější)
néé, kdybys slovo .kategorie. vypustil a nahradil ho jiným, tak by to šlo do kytek .. právě to slovo je tady pilíř celé báfňje :-) Nech to tak, šak co, de vo srrandu, néé :-)
Augustin_Šípek
14. 01. 2005
papouch + Augustin_Šipek: To je fakt, jde o srandu. Neměla mě ta moje líbat (myslím Můzu), když je tak nedomrlá. Ale když už ji držím za pačesy, tak ji vyždímu až do mrtě! (hrozná představa, co? :-) )
A už vás nechám na pokoji. :-)
uááááá grr !!!! Múza se píše s čárkovaným ú! .-)
mnemopomůcka zde:
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=15799
Ale jinak ždímej, ždímej!!! :-))
Ouu! Au! Pane papouch, zobákem už ne, proč až do krve! :-)
Ale podle nožiček, co mezi ně patří čárka, si to stoprocentně zapamatuju! (múza, múza, múzamúzamúza óóóóóch :-) )
kouzelná_květinka
14. 01. 2005
..mám takovej divnej dojem, že ta diskuse tadyk je lepčí než celá básnička hihi..na druhou stranu..bez ní by diskuse nebylo..takže pobavenej tip * :o))
jojo..podle mě se jde na oběd hihi
..samozřejmě máš pravdu..proto jima taky ráda brouzdám :o)
Dík, žes pobavil! ;o)
Chlape, jsi čím dál lepší, souhlasím s tím, že rytmus má tady dovču, ale každopádně tipuju! :o))
*