Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO nemoci Noci
05. 11. 2000
11
1
5512
Autor
Yeziiinka
Ve stínu svítání, na kraji toho stínu je hladová a slabá Noc.
Má nemoci, má splín a poztrácela drahokamy, které jí svěřili.
- to ještě čarovala.
Rozložili své poklady, svá tolik střežená tajemství do diamantové trávy - ona jemu - on jí
Jen před Jejíma očima v Jejím chrámu.
Tam je zavedla a ukryla před vším. - i před nimi samými.
Byla jediná, kdo směl klenoty pojmenovat, směl si je zapamatovat, uchopit je, uschovat...
Byla tak mocná, ta Noc.
Byla tak milosrdná.
Teď se hrbí, chroptí a zoufá... 'se mnou budiž pohřbeno vše, co mé jest! A po mě?'
-
1 názor
nechooooď, trousíš tu krásu kudy kráčíš - to by byla děěěsná škodááááá
tip
zero_12345_six
11. 04. 2005
Nikdo, Yeziii. Nejdřív jsem to znovu přečetl, potom dal ten tip, a teprve pak četl kritiky pod tou mou první.
Skoro po roce jsem se sem vrátil. A teď říkám - není to "skoro" na tip, je to tip.
Nenech se ovlivňovat Albi! :) (Kdo z těch lidí nad Tebou Tě přesvědčil? :))
Miroslawek
11. 01. 2001
Mě ti to najednou něco připomenulo a já si nevzpomenu co ale to nevadí. Vzhledem ke kategorii jest mi nutno nabídnout ti tipa neb se mi líbí jako žádná jiná
Děkuju fšickym...víte, já jsem ani netvrdila, že jde o "básničku" :)
Miwoslawek - ach jo...
..klenoty,musí leštit,když se ztratí je zteho trápení.Záleží čemu se říká klenoty...
tak i mě prolog chutná, ale ta básnička nějak jen prošla mým trávicím ústrojím...