Bál jsem se, aby to nesouviselo s prologem, takhle je to O.K. :-)*
:*))))))sem jen nastinovala co ze sem vlastne delala...a dyz clovek tak celou noc pise chodi kourit na balkon:*))))))))
Tam nekde :*)))))ono to tak asi zni ale me tö rano neprislo niak ponure spis naopak jen sem byla unavena:*))
NP: Kuji Kubiku...seminarky docela dobre...8 stran do konceptu pro Rullera samozrejme tema Vagina v performance a cislo dve Estetika a feminismus pro Pecmana a jako posledni ten miniseznam literatury pro Spurneho:*)))pochodicka akorat mam este delat dalsi 3 seminarky a nak se mi nechce:*))a co ty? a studium?
já ti dám blízké, potvoro nevěrná:-)))
Crr: ja mam hlad a ty nemas lizatka...a kdo vi komu si je dala ...a ja ze sem neverna?:*)))))))malinkooooo
altiku tak hodne sil na uceni ted zrovna taky cmucham po necem na seminarky:*(a uz skoro nefidim...
jojo v necem mas urcite pravdu...pisu si jen tak naladovecky a oni sou vsecky dost stejny...a ty popisnosti se nejak nemuzu zbavit...noo a tak..chjoo intelekt mi tedka kamsi zmizel:*)))kazdopadne kuji za kritiku...
tobe tez:*))))))...ono zvladnout cesky filmecky z let 1945-57 ...sama rozkosna propaganda...to potrebuje hafo sil:*)))))
no utikej...ja zas nemuzu nic najit..chjoo
malinko??? tsss...a mám tu karamelky...ovocné....nooo???
Crr: vsak ty si to malinko zaslouzis:*))))..karamelky ju?? ja tu mam hlada:*)))))
tak já vyměním tři karamelky za fotku Standy Hložka, joo???
to by byl dobrej kauf ale nechces radsi pouzite pradlo Honzy Rosaka za dva pytliky??
za dva pytlíky?? to nikdy!! dva pytlíky dám jedině za silikonový vycpávky Ilony Czákový!
a co das za seznam hercu z Anny Proletarky?:*)
tyyy joooo....dám ti za to toaletní papír, co odmítli bítlsáci:-)))
fajn beru prciňáku neni na private nikdy dost:*))))))a ted uz jedu hajat a cist si Hesseho Pohádky:*))))))
Dost ponurý obraz. Ale překrásně popsaný.
zajímavé paní spolustudentko .. . . . jak dopadly seminárky?
(Ticho se míse se zvuky letadel - vedlejší nepointa, která mě též zaujala .. . . .)
Crrrr: asi jsem si blizke madam:*)))))
s8: a pak sme tez prekvapiva...co ja se vo sobe nedozvim:*)))
gabio + devcatko: kuji
Vaso: no treba ale myslim ze vono je to furt pomerne stejny:*)))))))))))))sem proste hroch...a ti maj desne velkou pusu
Bacil: kujiiiiiik
kujííík usmevy ted potrebuju...:*)))dokoncuju jednu seminarku a zacinam druhou:*)))
líbí se mi.....:))
t
Nemůže nikdo být víc sám
než žena zavřená ve skříni
co pohledem sklouzává
po nepatrné postavě
tam někde na planině..
to co zkopíroval dadik je nejlepší :-), ale vlastně se mi líbí celá
:-) t*
za máličko a pěknou neděli...:)).
ona je nedele??...acha:*)))ja dneska nejak nestihla spat..a vubec mam poslednich par dni prehazenej rytmus takze netusim co je za den a obcas ani jaka jeho cast probiha:*)
vcera nedele byla
vcera byl hezkej cas ;)
co je za den někdy těžko poznávám i já...:)
buď ráda za to....žiješ,,,,
Ms: neplet meee:*)))prej je dneska
dadik: sem rada ze to ze vidim:*))a muzu psat a mam tabak a vino...booze tolik sqelych veci je kolem:*)))))))))
toz si dej:*))))))mam ale jenom vavrince...
nemuzu, sem desne vozralej;)
hmmm, cloveka ktory vyrastal na krabicakoch potesi hocico ;)
vyskytujes se ty vubec v nakem jinem nez nalitem stavu?:*)))chjoo si asi udelam kafco...ale ted sem poslala profesorovi jednu seminarku a sem na sebe pysnaa:*))))))
ja su holka z Moravy..a esce ze Znojma ja fim bochuzel co to je fino:*)))
no ked nie som zliaty tak mam depku ;)))
ja chcem byt holka z moravy ;) v lete ta navstivim, chystaj demijonky ;)
:) prostě hroch.;)))))***TIP
MS: depka muze byt desne tvurci a vesela vec dyz s nou umis zachazet:*)))...jasne dojed...zavrem se na tyden do sklepa:*)))))
synacku kujiii...ale hrosi mamca je ted pekne utahana:*))))
MS: jasneee:*)))))))
dream: a daliho mam taky docela rada:*))))
dali bol prvy maliar o ktorom som si precital knihu ;) som strasny frajer zejo ?;)))
ignorant ses taaaak:*))))))))))sem toho za dnesni noc precetla o umeni vic nez ty vubec....ja sem machr zajic...teda hroch:*)
ANO,.
hrosi for prezident ;)
ze by prezidentka?...chmm..to me jeste nenapadlo...sem myslela ze budu bordelmama:*)..ale todle bych urcite taky zvladla...nooo:*)))))
ty wole to je fuckt dobry se mi to libi dawam typa
to nemas zas fuckt je to cuper
chtela bych sdilet tve nadseni...ale sem desne utahana a este me ceka jedna seminarka dneska minimalne...:*))
Nemůže nikdo být víc sám
než žena zavřená ve skříni
tolik blízce mi zní....*
téééda hroší...tys mě překvapila :o)...líbí, líbí...t
Po přečtení tvých kritik bych čekal něco jiného, snad příště