Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAll Your Bass
Autor
45rpm
Jason Midrow, to neni stejný jako Obyčejnej Chlapík nebo Sráč Vod Vedle Co Pije Pivo Z Kelímku.
Jason Midrow je cool boy a jako takovej se netají slabostí pro tenký nitě a tlustý ksichty, kterym čistí zuby každý ráno na rohu první a druhý ulice. V sedm třicet vytahne roletu, udělá si instantní kafe, vyleje ho do hajzlu, strhne kolek z novejch cigaret, vyhodí je do koše. V sedm čtyřicet pět nabrousí nitě a kartáčky. V osm natočí z automatu v rohu jeho Teeth Saloonu pastu na devětačtyřicet kartáčků značky Už Zase. V osm patnáct přijde První Zákazník.
Jason v rukavicích masíruje odulý ksichty. Ze zubů seškrabuje povinnou desetinu milimetru Žlutýho Plaku ISO 123456.
Ve dvanáct patnáct odchází Poslední Zákazník.
Jason Midrow si sedne na jeho místo a hledí výlohou na Město. Měl by stahnout roletu a jít se domu recyklovat, ale dnes mu nějak neni dobře. Má depku.
Jason vstane a jde ke koši. Sáhne mezi odpadky, vyloví krabičku cigaret, zapálí si....
Jason Midrow, JKM (jako každý měsíc) 1221, rozsudek: nucené práce po dobu jednoho měsíce. Místo: Teeth Saloon.
Jason si odplivne: "Kurva."