Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNormální holka
Autor
Tulipanka
Normální holka
Sedím na zastávce autobusu. Za mnou je Kaufland. A u něho spousta důchodců s taškami. Je 11 hodin dopoledne.
Právě před dvěma minutami mi ujel bus. Čekám tu sama.
Tu přichází první důchodce se silonovou taškou, narvanou jídlem. Za ním přicházejí další. S jednou taškou, se dvěma, jedna paní je jimi doslova ověšena. Téměř se pod nimi ztrácí.
Autobus přijíždí k zastávce. Nedočkaví důchodci se hrnou dopředu. Paní s taškami se také snaží, aby se mezi prvními dostala do autobusu. Nedaří se jí to. Stojím vedle ní.
„Nemohla by jste mi s těmi taškami pomoct, slečno?“ ptá se ta paní, když už jsou skoro všichni uvnitř, pohodlně usazeni na sedadlech.
Odmítnout nemůžu. To se přece nedělá! S největším sebezapřením vytáhnu všechny tři tašky do autobusu. Paní vyběhne docela svižně po schodech a posadí se na poslední sedadlo. Její bohatství stojí už v poklidu vedle ní.
Pokorně se chytnu tyče. Je mi blbě! Paní požádala o pomoc mladou, zdravou slečnu, která má cukr v krvi někdo kolem
Právě teď procházím kolem Vás. Poznáte mě?