Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMěkký jak strach
14. 11. 2000
5
0
2986
Autor
Vyjan
měkký jak strach
když kořil se bohu
když ležel na trávě
a naslouchal dalekým
mořím
když vstal
a vydal se k horám
s rukama padajícíma
až na dno pekla
Konstantinidisová
20. 08. 2001
tuhle báseň se mi nedaří rozluštit do hloubky tak, aby vydala jasné svědectví...
ale obrazy jsou nádherný, miluju hory a trávu... :-)
silly: To je dobře. Tato báseň vydává pouze nejasná svědectví. Každému čtenáři to, které mu přísluší.
Miroslawek
01. 12. 2000
No Vyjane...s těmi rými a verši máš tak trochu pravdu...stalo se ovšem zvykem, že na Psímáku se do veršovaných píšou rýmované :o) To jsi ale nemohl vědět...
K básni : Malinko mi vadí slůvko měkký ( i když správně napsáno :o) ... určitě bys vymyslel daleko zajímavější, než jen měkký... Malinko to úrveň básně srazilo...
Ovšem celá báseň je ve struktuře děje dokonale podaná a závěrečná metafora je přímo brilantní...
Kdybych nebyl offline tak tipuju...
Chyba není u mě, ale ve špatném pojmenování kategorií: veršovaný, to znamená psaný ve verších - i ve volných verších. Název kategorie by měl tedy znít lyrika rýmovaná. Já sám osobně ve verších píšu: to je to rozepisování textu do krátkých řádků na základě kriterií nejen rytmických, ale i významové struktury.