Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUŽ KONEC SMUTNĚNÍ!
10. 02. 2005
6
0
3718
Autor
Kimísek
Už nechci smutnit,
nechci plakat,
nebudu brečet,
koukat na sebe smutně do zrcadla,
trápit se
a
to všechno...
UŽ NE!
Chci už být šťastná,
smát se,
nebo se
alespoň
koutky rtů usmívat,
malovat si řasy,
koukat do toho zrcadla častěji
a milovat zase život
& svítání
& úplněk
a víc si veršovat
a vše co za to stojí
A stát bude (!)
MILOVAT
asi souhlasím..nic jiného mi nezbývá...co říct na obhajobu...snad jen: přečti si prosím něco dalšího .) něco novějšího...
mno kimi, ty pocity chápu, jen bych řekl že to je prohlášení anikoliv báseň
mno kimi, ty pocity chápu, jen bych řekl že to je prohlášení anikoliv báseň
Musíš být hodně pozitivní člověk.To já rozhodně nejsem, ale když čtu tvou tvorbu je mi jaksi líp....Tip.
chillipepper
18. 03. 2005
Já zas píšu hlavně když jsem smutná, takže se to u mě částečně vylučuje.. :-)) &- jé, to je dobrý....! :o) •◘○♦♣♠☺☻♥♀♪♫☼►◄↕‼¶§▬↨↑↓→∟↔▲▼ !"#$%&'()*+,-./012345ZPF- to je zajímavý.....
Milly ►To já právě taky píšu, když jsem smutná...se klidně koukni, ale poslední dobou už moc smutná nebývám, proto bohužel míň přispívám .-)
Právě, a to veršování- že víc veršuju, když jsem smutná.
Já teď taky moc nepíšu- že mě inspiruje hl. nešťastná láska, a ta jaksi momentálně není..
No právě...u mě už taky moc ne....vlastně vůbec ...jsem totiž moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooc šťastně zamilovaná asi 10 měsíců a je mi dobře :-)
Ja tak- no, vyvijelo se to.......- neco pres rok- a v tomto ohledu je mi taky dobre, kdyz se neozyva minulost, a to už není tak často..
Gratuluju! ☼
a milovat zase život
& svítání
& úplněk
a víc si veršovat
a vše co za to stojí
A stát bude (!)
MILOVAT
pěkné a zaslouží TIP
Mám dotaz, který Tě asi rozesměje....prosím, jak se píše ten "stočený hádek" vyjadřující "a" svítání "a" úplněk.... (nevím jak se to jmenuje), na klávesnici to nenacházím.....
píše se: podržet ALT a napsat 38. Podobně vytvoříš spoustu dalšcíh netypických znaků :o)
☻♥♦♣♠
mishka ►Mám stejný pocit .-) Tak jen tak dál!
inlajn ►Máš pravdu, to chce asi víc lidí...
Jeden ►Vidíš! A stejně si psal!!!! 8-D
vesuvanka ►Děkuji uctivě. Jinak já to psala tak, že jsem si přehodila na anglickou klávesnici a pak je to na "ý-7" .-)
angel1 ►Díky-tohle jsem nevěděla .-) ♥
Aha. No, nedchci Ti do toho kecat, ale proč mi to řikáš? Já chci podobný věci, pani Lupačová vedle taky, jakio agitka ke sčítání budoucího optimistiského lidu(BOL) SUPER!!!!!