Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMotto
14. 02. 2005
2
1
5151
Autor
zelva
Nemusíte nic umět.
Stačí, když si správně tipnete!
1 názor
Usmáty_autor
09. 01. 2007
Tak mila moja tipnut si mozes len vtedy ked mas dobry odhad inak sa seknes a to si vyzaduje znacnu davku skusenosti a triezvy rozum. Teraz som dost chlastal takze viem co pisem )))) Proste blbec si tipne zle a nema odhad )
podezdívka
23. 01. 2006podezdívka
23. 01. 2006_Rebelka11
09. 11. 2005
moc se bojím toho, když to náhodou výjde...už mě to velikánské nadšení přešlo a nejsem si jistá, jestli to chci nebo ne...
_Rebelka11
09. 11. 2005
u přijímaček nejde nic jiného než tipovat...sice občas člověk něco aj ví, ale toho je opravdu málo...
Tak s tímhle souhlasím :) To si vymyslela sama? Je to dobrý. Oceňuju i vícesmyslovost. Já to dělám často, například při písemkách :)
Vaude dík, ale jen doufám, že si aj já správně tipnu v červnu při přijmačkách na medicínu, protože už jsem z toho zralá do Bohnic ( hlavně z fyziky - na tu asi nemám buňky )
Zkus opisovat :-) Ještě je další možnost - nauč se to (to nejde).
Vůbec netuším, jak jsem to tenkrát zvládl... Budu držet palce! Kam se hlásíš?
Brno, Olomouc, Praha ( 2. lékařská ) - Všeobecné lékařství
Brno, Olomouc, Zlín - bakalářka, obor Všeobecná sestra, program ošetřovatelství
K maturitě se učím - čeština, ošetřovatelství, interna, chirda
Na přijmačky - biologie, chemie, fyzika, základy společenských věd
No jestli to všechno zvládnu a nezblázním se z toho tak to bude super. Zatím mi pomáhají kamarádi a alkohol ( vínečko a vodka)
No možná je to pravda ale až ti tip nevyjde zůstaneš zase jen tím debilem .)
to abys už pomalu začala : -) Nejhorších je prvních 8-10 let, pak už to prý docela jde.