Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAL KOHOLÍK A WC
17. 02. 2005
12
0
4608
Autor
Lyskoř
Čtyři piva,
žízeň hasne,
dám si další,
je to krásné.
...
část druhá-zlom
...
Když se měchýř,
plní mokem,
chce se víc chcát,
s každým lokem.
...
třetí část- močím je to slast
...
tasím vercajk,
pramen moči
opouští mě,
přivřu oči.
...
část čtvrtá-tragédie
...
co však spatřím po návratu,
už nejde vrátit zpět,
z piva koza, je to hrůza,
již nenacházím vět..
Ale co.. Jen taková říkanka.. Udělat něco vtipného a dát tomu pointu, to je težší, na to lyskoř asi nemá.. Já jen tak pro radost a ze srandy :-))
A pro pivo a pro Ala :c)
John_Ceder
17. 02. 2005
hehehe :-))
Kráčím městem
po pivu šestém
Dal bych klidně bůra
bych moh někde čůrat
za keřem či v domě..
a lidi koukaj po mně
Nikde žádné wc,
neprasknu já přece!
V odpadkový koš
pustil jsem svou moš.
(Vlastní zážitek :)
Pablo_honey
17. 02. 2005slonovina2
17. 02. 2005
Iggy: U nás v Opavě, když se řekne, že je z piva koza tak to znamená, že ho necháž dlouho stát, zteplá zvětrá a je to pak břečka.. Však víš :-)
Papouch: taky mám pár zážitků... :-) Ty vole ta tvoje je lepší než ta moje.Se stydím :-)
..Lyskoř jako vždy lidský, oproštěn, spíše neschopen jakékoli schválnosti či dokonce mystifikace, pčitom potvrzuje, že SKUTEČNOST JE JEN SLOVO PRO OBECNĚ SDÍLENOU ILUZI.
Úchvatné, močově prozářené, krystalické, na hony vzdáleno mně tak cizímu "Mytho-hermetickému slovníku", dílu to Doma Antoina -Josepha Pernetyho z r. 1787. Lyskoři, díky.
in.
..tip, samozřejmě...no, já nevěděl, co "koza v Opavě", ale nijak mě to neznepokojilo, prostě sem si řek, že ze supr piva stal se zvětralej KOZEL, A TEN JE HNUSNEJ ČASTO I NEZVĚTRALEJ...aspoň na Žižkově teda....
..V MYM PATETICKYM PODÁNÍ BYCH SKONČIL: JIŽ NENACHÁZÍM SVĚT. A PAK, MYSLIM, BY TO BYLA LYSKOŘÍ DARDA, ALE LYSKOŘ, DOMNÍVÁMSE, AČ DO NÁS NA PRVNÍ POHLED SILÁCKY TLAČENKOU, UTOPENCEM A JELITAMA, JE DUŠE JEMNÁ, ZLOMYSLNOSTI NESCHOPNÁ. TAK.
kouzelná_květinka
17. 02. 2005
To je jen ilustrační obrázek, propaganda a reklama :-))
Al pije hlavně točene :-)