Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkoč!
20. 11. 2000
7
0
2924
Autor
Helča
Skoč! Skoč do toho po hlavě a bez rozmyslu!
Skoč!
Když budeš mít dostatek síly, nespadneš. Když budeš mít dostatek víry, narostou ti křídla s bleděmodrými perutěmi a ty poletíš k nebesům, nespadneš na zem. Nikdy nespadneš mezi ty snaživé červíky, co se plazí, ani neví za čím. Oni nemají odvahu jako ty vyšplhat se až sem do těchto míst. Nemají ani odvahu podívat se sem nahoru, kam ty jsi měl sílu se vydrápat, nemají odvahu zvednout hlavu. Nevidí tě.
Tak skoč! Na co ještě čekáš? Tady cesta končí, musíš skočit. Nemůžeš se otočit, nemůžeš se vrátit, nemůžeš utéct jako už tolikrát.
Teď musíš vpřed.
Všechna pro a proti už dávno padla v nelítostném boji. Je marné povolávat další ze zálohy.
Teď musíš vpřed, po hlavě a bez rozmyslu.
Skoč!
Támhle, podívej... Stačí chtít a jsi tam.
Tak přece skoč. Zamávej bleděmodrými perutěmi a doleť tam, kde už dávno jsi.
Ty jen nevidíš svá křídla.
Navždy_Tvůj
01. 10. 2002aleš-novák
15. 05. 2002
slova mého srdce... *
PS: ty jsi statečná, jen jsem byl asi moc dravý, a kouřila ze mě čerstvá krev... a ty ses lekla........ je to tak? ty dopisy..... :)
Tak se zpomalím.... setřu krev z tváře abys mi mohla pohlédnout do očí. :)
Je to zvláštní poezie.vždycky jsem se chtěla o něco takového pokusit a Tobě to jde,souhlasím má to poselství.Možná bych ubrala víc slov,zjednodušila,přesto dávám tip.
tak tohle se mi moc líbilo, přesně podle mého gusta, možná by některé obraty chtělo trošku přičísnout, sem tam poupravit slovosled.
jinak TIP
(trosku to koresponduje s jednou mou povidkou, to je nahodicka)
No, nechci se vytahovat ale myslím , že jsem pochopil.
On totiž lidičky člověk létat umí, ale protože tomu nevěří, tak nelétá.
Ne,nesmějte se, to je fakt vědecky dokázáno...
Kdo nevěří, ať mi napíše...
Helčo, perfekt:-)))
TIPuju:-)))
Miwo: Gratuluju. Já jsem to psala asi před 10 lety a vůbec nevím o čem. Teď když jsem to našla, tak už to vím docela přesně (ale je to moje tajemství - jen napovím: o dodání odvahy), ale to jsem tenkrát zaručeně nemohla vědět (ten konkrétní význam).
Miroslawek
29. 11. 2000
Depresivní to nemělo být v žádném případě, ale pokud to na tebe tak působí, prosím tě, Vojtku, neskákej.