Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCitátek2
27. 02. 2005
1
2
1832
Autor
Alive
Vše co se kdy stalo je správné,
co se děje je krásné
a co se bude dít je ve hvězdách....
2 názory
A to me se to zase libi.. A dokaze to aspon trochu povzbudit, kdyz clovek neceho lituje.. T
Petr_Pan: :)
Silvita: Právě si myslím, že pokud se něco stalo nemá cenu litovat, protože tím nic nezmůžeme a navíc pokud jsme v přítomné chvilce šťastní, je to možná právě proto, že se tenkrát něco stalo, někam nás to posunulo... Ale jinak dík :)
Pozorovatel & Dolente: To už záleží na tom jestli jsi pesimista nebo optimista....
pozorovatel
28. 02. 2005pozorovatel
28. 02. 2005
Hm....ale myslíš že má cenu někat řešit minulost když už je za námi? Myslím znepokojovat se jí...jediné co můžeme je učit se z ní ale i proto je správná, protože nám umožňuje poučení...a že přítomnost je krásná myslím tak, že je krásná tím, že prostě je, ať už špatná nebo nebo dobrá... Je lehký to říct, ale těžký s tím žít...máš pravdu*
Originální není, citát to taky není, páč zas pozbývá všeobecnou platnost... je to... jej, heh, kec do prázdna? :)
milé, povzbuzující, ale originální moc se mi nezdá ( myšlenkou myslím ) .. :-)
To Petr_Pan: dík :)...ani jsem nechtěla být originální.....
To Jeheheman: v tomto smyslu myšleno tak, že pokud je to minulost a nemůžeme ji změnit je to v pořádku, že se tak stalo, protože by bez ní nebyla přítomná chvíle... Ale jinak slovo správné dokážu vysvětlit jen tak, že je opakem slova nesprávné...:)
jen nevím, jestli je všechno správný ... třeba něco, čeho litujeme.
ale jo, já s tím žiju ... mysle, co se mělo stát, stalo se:)
měj se.
Sil.